Warsztat samochodowy Warszawa Praga-Południe

[3.65]    opinie: 17
Praga Południe
ul. Komorska 55A
tel. 228703826
tel. kom. 690155022
www: autotlumiki.warszawa.pl

aktualizacja:
30.01.2014
dodano: 28.08.2013
Oceń:  
Opis
Zdjęcia
Mapa
Warsztat samochodowy Jugaz Grochów Komorska 55A lub Łukowska 22 tel.228703826.Warszawa Praga południe to firma posiadająca długotrwałe doświadczenie dzięki naszym specjalistom, którzy zajmują się od wielu lat naprawą samochodów.
wymiana klocków
wymiana tarcz
wymiana szczęk hamulcowych
wymiana cylinderków
czyszczenie klocków hamulcowych
czyszczenie szczęk hamulcowych
Wymiana rozrządu
O terminie wymiany paska rozrządu czy raczej kompletu do napędu rozrządu jasno mówi instrukcja obsługi. Sęk w tym, że czasami wskazówki w niej zawarte rozmijają się z prawdą i w okresie pogwarancyjnym producenci nie biorą za to odpowiedzialności. O szczegółowy grafik przeglądów warto zatem zapytać mechanika wyspecjalizowanego w danej marce. Tylko nieliczne modele samochodów wytrzymują bez wymiany paska rozrządu przebiegi większe niż 90 - 120 000 km. W większości przypadków pasek rozrządu wymienia się co 90 000 km, lub - jeszcze lepiej - co 60 000 km. Dla pewności wraz z wiekiem auta warto ten okres skracać. Okres do pierwszej wymiany „kompletu rozrządu” w fabrycznie nowym aucie powinien być nieco dłuższy niż w silniku dziesięcioletnim, gdzie tu i ówdzie sączy się olej. Obowiązkowo wymieniamy niezbędne elementy napędu rozrządu w używanych samochodach świeżo nabytych, które takowej wymiany nie mają udokumentowanej.
Tłumiki
Układ wydechowy nieprawidłowo dobrany do oporów przepływu, pojemności, zasad pracy i mocy silnika, może przyczynić się do osłabienia osiągów jednostki napędowej. To z kolei skutkować może zmniejszoną mocą i momentem obrotowy silnika przy jednoczesnym podwyższonym zużyciu paliwa, a w skrajnym przypadku doprowadzić może do przegrzania silnika, skrócenie jego żywotności i konieczności remontu.
wymiana tłumika środkowego
wymiana tłumika końcowego
wymiana katalizatora
Diagnostyka pojazdów
Testery usterek, zwane popularnie komputerami diagnostycznymi, stają się powszechnym wyposażeniem warsztatów samochodowych wszelkiego rodzaju. Nie ma od tego ucieczki - współczesne samochody wprost nafaszerowane są sterownikami elektronicznymi. Większość robót wymaga ich diagnozowania i dotyczy to zarówno prac przy układzie zasilania silnika czy układzie hamulcowym, jak i klasycznych napraw mechanicznych.
W razie wykrycia nieprawidłowości na desce rozdzielczej auta zapala się lampka sygnalizująca konieczność jak najszybszego odwiedzenia stacji serwisowej.


Komentarze dla tej firmy zostały wyłączone












wstecz