RTV EURO AGD - CH Wileńska

[4.00]    opinie: 2
Praga Północ
ul. Targowa 72
03-734 Warszawa
tel. 22 670-15-25

aktualizacja:
24.10.2011
dodano: 24.10.2011
Oceń:  
Opis
Zdjęcia
Mapa
Opinie (5)
Nasz sklep znajduje się na Pradze na 1 poziomie Centrum Handlowego Warszawa Wileńska.

Zapraszamy przez 7 dni w tygodniu w godzinach
Pn - So: 9:00 - 21:00,
Nd: 10:00 - 20:00

Wasze komentarze

2016-06-27 23:32 Angelina napisał:
Witam. Dzisiejszego dnia dokonałam zakupu telefonu Xperia z3 dual. Niestety przerosło to moje oczekiwania... Pan, który zaproponował mi aparat, byl w ogóle nie kompetentny i chyba sam do konca nie wiedział czym sie zajmuje - kiedy poprosiłam o wydanie zakupionego przeze mnie produktu Pan po dluuuugim szukaniu w magazynie przychodzi i mówi ze aparat jest uszkodzony i ze jest tylko jeden. Poprosiłam kierownika sklepu, wtedy podeszla Pani, ktora tez Malo co wiedziala na temat co w takiej sytuacji zrobic. W końcu po długich namyslach okazalo sie ze aparat zostanie sprowadzony z innego punktu i będzie do odbioru za 2 dni. Postanowiłam osobiscie po niego pojechać - ( euro trv - Ursynów) tam niestety wydano mi aparat z ekspozycji - ekspedient przyniósł mi go w ręku, Malo tego, byl rozładowany, wtedy Pan zaczął go ladowac. Kiedy zpytalam czy jest używany odpowiedziano mi ze jest nowy ale musi sprawdzić. Telefon byl sprawny. Odebrałam. W domu juz po fakcie zobaczyłam zdjęcia tak jak by inny klient sprawdzal go robiąc zdjęcia. Niestety tak o juz jest jak kobieta sama dokona męskiej decyzji. Nie polecam nikomu... Porażka.
2015-07-02 13:45 Krzysiek napisał:
Sprzedają uszkodzony sprzęt za 1300 zl i wymigują sie od odpowiedzialnosci. Podejscie do klienta tez pozostawia wiele do zyczenia
2014-12-17 01:30 Mariuszek67 napisał:
Pracownicy tego sklepu są niekompetentni i wprowadzają klienta w błąd. Chciałem zostawić u nich 3k i kupić telewizor, jednak okazało się to dla nich zbyt trudne... Nie posiadali w sklepie wybranego przeze mnie modelu, poza egzemplarzem powystawowym, który mnie nie interesował (pracownik miał problem z uruchomieniem tv, ponieważ spliter się zepsuł i nic nie dało się odtworzyć - totalny brak zaangażowania, nie da się i koniec). Poprosiłem o sprowadzenie dla mnie świeżego, nie otwieranego egzemplarza. Sprzedawca zapewnił mnie, że nie ma problemu, że na jutro go dla mnie sprowadzą. Nazajutrz okazało się, że oczywiście nic nie sprowadzili, kierownik robił oczy, drugi sprzedawca wyjaśnił, że gdyby mieli mi coś sprowadzić to musiał bym wpłacić część kwoty i nic w systemie nie było odhaczone w sensie zamówienia.. Szkoda wielka, że zostałem o tym poinformowany dopiero na drugi dzień. Zrezygnowałem z usług tego "przyjaznego" sklepu i udałem się do konkurencji. Podsumowując, chcąc kupić produkt muszę się o niego prosić i sam wszystko organizować, sam sobie wytłumaczyć zasady dostawy do placówki i może jeszcze sam zaprezentować telewizor w sklepie.DW.WILEŃSKI
2014-09-24 16:51 zbyszek napisał:
Nie polecam. Chciałem dziś opierając się na CENEO kupić telefon Samsung GT-S5610. Miał on być dostępny w Warszawie jedynie w EURO Wileńska. Niestety, po dość długim oczekiwaniu na obsługę dowiedziałem się, że tego telefonu nie ma, poza egzemplarzem z niekompletną obudową stojącego na półce wystawowej. Dlaczego EURO AGD nie uaktualnia dostępności swoich towarów ? Przejechałem pół Warszawy (z Ochoty) aby kupić ten telefon ! Po powrocie do domu (czyli dwie godziny później) stwierdziłem, że dalej rzekomo ten telefon dostępny w EURO AGD Wileńska. Dlatego nie możecie mi wmówić, że ktoś tuż przede mną kupił ostatni egzemplarz.
2012-06-16 14:56 7s napisał:
Pracownicy tego sklepu są niekompetentni i wprowadzają klienta w błąd. Chciałem zostawić u nich 3k i kupić telewizor, jednak okazało się to dla nich zbyt trudne... Nie posiadali w sklepie wybranego przeze mnie modelu, poza egzemplarzem powystawowym, który mnie nie interesował (pracownik miał problem z uruchomieniem tv, ponieważ spliter się zepsuł i nic nie dało się odtworzyć - totalny brak zaangażowania, nie da się i koniec). Poprosiłem o sprowadzenie dla mnie świeżego, nie otwieranego egzemplarza. Sprzedawca zapewnił mnie, że nie ma problemu, że na jutro go dla mnie sprowadzą. Nazajutrz okazało się, że oczywiście nic nie sprowadzili, kierownik robił oczy, drugi sprzedawca wyjaśnił, że gdyby mieli mi coś sprowadzić to musiał bym wpłacić część kwoty i nic w systemie nie było odhaczone w sensie zamówienia.. Szkoda wielka, że zostałem o tym poinformowany dopiero na drugi dzień. Zrezygnowałem z usług tego "przyjaznego" sklepu i udałem się do konkurencji. Podsumowując, chcąc kupić produkt muszę się o niego prosić i sam wszystko organizować, sam sobie wytłumaczyć zasady dostawy do placówki i może jeszcze sam zaprezentować telewizor w sklepie.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Twoja-Praga.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii












wstecz