Komputronik - CH Warszawa Wileńska

[4.14]    opinie: 14
Praga Północ
ul. Targowa 72
03-734 Warszawa
www: www.komputronik.pl

aktualizacja:
24.01.2013
dodano: 24.01.2013
Oceń:  
Opis
Zdjęcia
Mapa
Opinie (54)
Nasz salon mieści się na parterze CH Warszawa Wileński (wejście od ulicy Białostockiej)

Nasi pracownicy będą do Państwa dyspozycji od poniedziałku do soboty w godzinach od 09:00 do 21:00 oraz w niedzielę między 10:00 a 20:00.
Zapraszamy do zakupów.

Wasze komentarze

2016-11-20 08:27 Mirug napisał:
W wawie najczęściej korzystam z komputronika z tego salonu właśnie bo wybór mają bardzo konkretny, masa fajnych przecen na stronie a do tego można też zamówić małe agd u nich. Poza tym solidni bo nigdy nie było problemów a zamawiałem już masę razy.
2016-11-15 08:00 Majkool napisał:
Jeden z bardziej znanych sklepów jednak i mam do nich zaufanie bo korzystałem z wielu różnych ale różne kwiatki wychodziły, w komputroniku nigdy się nie zdarzyło aby mi anulowali zamówienie czy abym dostał coś innego niż zamówiłem, także bardzo sensowny sklep.
2016-11-06 08:42 helmet napisał:
póki co okejka - zamówiłem kompa z montażem przez stronę, po paru dniach był gotowy do odebrania w salonie - szybko i wygodnie, ogólnie to jestem naprawdę zadowolony i pewnie wrócę za jakiś czas - polecam
2016-10-06 09:52 Zerkala napisał:
miała okazję kupować ostatnio małe agd do nowego mieszkania i sklep moim zdaniem godny zaufania bo wysłali tak szybko jak było podane na stronie a do tego sprzęt taki jak zamówiłam, zero problemów i odbiór na miejscu w salonie gdzie obsługa też szybko temat załatwiła także nic tylko mogę zarekomendować
2016-09-16 09:24 Deerezed napisał:
sklep od dawien dawna w tym miejscu i sporo rzeczy odbieralem już - bardziej oceniam sam sklep internetowy bo przez niego robię zakupy ale z odbiorem na miejscu nie było nigdy problemu i obsługa też spoko
2016-07-25 09:17 riiita napisał:
mega szybko wysłali z magazynu do salonu, pozytywnie mnie zaskoczyli, mimo zamówienia w czwartek, już w piątek przed weekendem odebrałam wszystko i miałam akurat czas na przetestowanie sprzętu :)
2016-07-06 10:10 Denza napisał:
Zamówiłam małe agd przez ich sklep internetowy z odbiorem w salonie i przyznam że jestem zadowolona. Spory wybór, dobre ceny, wysyłka z odbiorem w salonie za free, do tego miła obsługa.
2016-05-22 09:56 selma napisał:
Bardzo pomocna obsługa i dobry wybór tabletów mieli. Wyszłam z zakupów mega zadowolona, od razu dokupiłam też akcesoria. Sprzęt chodzi super, teraz wybiorę się po czytnik ebooków po weekendzie :)
2016-03-28 09:14 Werol napisał:
w wileniaku dla mnie mega wygodna opcja - szybko wysyłają, odbiór osobisty bez dodatkowych opłat, mają chyba najlepszy wybór w sklepie online no i sporo promocji
2016-03-15 08:48 erdek napisał:
jak do tej pory to wszystko okej, polece ze wzgledu na: + szybka wysylke + dobra obsluge + bdb wybor + opcja odbioru w salonie (nie policzyli do tego za przeslanie sprzetu do salonu) ogolnie pozytywnie
2016-03-13 11:35 Purok napisał:
zamówienie mega szybko przysłali z magazynu i naprawdę pozytywne zaskoczenie bo przy zamówieniu w piątek udało mi się w sobotę odebrac i mogłem do woli ze sprzętu przez weekend korzysta :) maja wielkiego plusa za to
2016-02-27 11:23 Enter napisał:
Obsługa bez entuzjazmu. Cena za towar wyższą niż w necie i na paragonie wbity inny produkt niż zakupiony. Może przy odbiorze z netu jest lepiej.
2016-01-30 09:01 Vuka napisał:
Odbierałam w salonie zamówienie złożone komputerowo przez ich sklep internetowy. Wygodne rozwiązanie, a dostawa do salonu była bardzo szybko i na dodatek bezpłatnie. Polecam!
2016-01-27 10:25 niksa napisał:
bardzo polecam ze względu na miłą i pomocną obsługę, wybór produktów na miejscu całkiem spory ale przede wszystkim na stronie mają od groma sprzętu, a można zamówić do salonu z odbiorem osobistym co mnie mocno cieszy
2015-11-28 08:50 ajul napisał:
Sklep internetowy mają świetny bo można sprawdzić czy w danym salonie sprzęt jest od ręki czy trzeba zamawiać. Nawet przy zamówieniu, laptopa bezpłatnie do salonu dostarczyli, był następnego dnia już gotowy do odbioru. IMHO bardzo pozytywnie.
2015-11-10 08:43 wukej napisał:
obsługa była miła i pomocna, z zakupu też jestem zadowolony - sprzęt daje radę, działa OK, był w moim budżecie także całościowo wyszedłem ze sklepu zadowolony i pewnie wrócę na następne zakupy przed świętami
2015-10-11 14:18 Raksa napisał:
tablecik u nich kupiony sprawuje się dobrze :) pan z obsługi podpowiedział co w danym budżecie kupić i sprzęt działa okej więc dobrze podpowiedział :) polecam!
2015-09-24 14:14 Disko napisał:
Całościowo sklep polecę, nie zawiodłem się do tej pory ani razu na zamawianiu u nich a jednak wybór i dostępność sprzętu mają imho najlepszą. Do tego świetny outlet.
2015-08-20 11:33 nirrek napisał:
dla mnie git bo mam salon po drodze i wracajac z pracy zawsze wygodniej mi coś u nich odebrac a do tego najlepszy maja moim zdaniem wybor sprzetu wiec nie mozna narzekac, plus szybko wysylaja do salonu zamowienia przez sklep online
2015-08-15 12:00 Mufk napisał:
na te pare zakupów które robiłem w ich salonie i sklepie internetowym to jak najbardziej w porząsiu - mega szybka dostawa do salonu, odbiór osobisty, przeważnie miałem też dostawę za friko, ogółem super
2015-07-16 10:28 Hareth napisał:
Na Wileniaku sklep spoko! obsługa ogarnia tematy komputerów i tabletów, odbieram u nich zamówienia, czasem coś zamówię na miejscu i zawsze plusem jest szybka wysyłka jak trzeba na coś zaczekać.
2015-06-09 10:06 Drexlerr napisał:
Zamówiłem u nich komputer gotowy z ich najnowszej gazetki promocyjnej i jestem z niego zadowolony. Bardzo szybka realizacja, dostawa za friko do salonu, odbiór osobisty raz dwa, sprzedawcy konkretni - polecam!!!
2015-05-09 08:52 Doks napisał:
sprzedawcy byli ok - pomogli mi wybrac sprzet i zamowili z magazynu - komputer odebralem po paru dniach gotowy zmontowany z wybranych czesci do tego doszedl jeszcze dodatkowy rabat i zlozenie za friko!
2015-04-17 08:25 Rokon napisał:
opinia pozytywna z dwóch względów... po pierwsze mozliwosc zamowienia i rezerwacji przez strone lub sprawdzenia czy sprzet aktualnie jest na stanie, a po drugie szybka wysylka i duzo promocji
2015-02-15 11:51 hanka napisał:
sprzedawcy naprawde sensowni i pomocni, nie znam się na sprzęcie ale potrzebowałam zakupić czytnik ebookow i z zakupu jestem mega zadowolona, polecili sprzet w moim budzecie i kupilam - polecam!
2015-02-10 12:05 yska napisał:
kupiłam tablet na promocji u nich i nie narzekam, cena była super a i jeszcze do tego bardzo fajna i pomocna obsługa w salonie wiec wyszłam od razu z akcesoriami ktore chcialam dokupic :)
2015-01-22 11:06 tutel napisał:
pare razy zamawialem nowinki przedpremierowo i zawsze dostawalem na czas, odbieralem w salonie - szybko i sprawnie OK
2015-01-03 09:22 praszek napisał:
przed swietami spory ruch byl no ale taki okres, najwazniejsze ze sklep dostarczyl mi moje zamowienia na czas i prezenty byly udane :)
2014-12-16 10:17 Sulik napisał:
mam po drodze to czasem korzystam - podoba mi sie opcja ze na stronie jest info czy sprzet jest na sklepie czy nie, jak nie ma to od reki w salonie zamawiaja z magazynu... jest ok, cenowo w porzadku szczegolnie przez ich sklep online
2014-12-09 12:41 Kubilok napisał:
kupiony procek, mobo, ram i grafa do nowego kompa, odebralem w salonie, mega szybka wysylka dla mnie idealnie,nie mam uwag!
2014-12-02 11:38 Jazzon napisał:
na pewno sklep internetowy maja z największym wyborem, salon moge tylko tyle ocenic ze odbieram sobie zamowienia na miejscu bo mam po drodze a nie place nic wtedy za dostawe do salonu wiec pod tym katem OK :) sklep online ma bdb opcje porownywania parametrow sprzetu i swietne wyszukiwanie po parametrach dla laptopow
2014-11-19 10:35 Maziul napisał:
Sklepik ogólnie okej nie mam się co czepiać bo maja zawsze dobrą szybką wysyłkę no i sama dostawa do salonu jest za friko jak zamawiałem różne rzeczy.
2014-11-11 13:21 Ollleeks napisał:
Z zakupów jestem zadowolony w sklepie, są naprawdę szybcy jeśli chodzi o dostawę z magazynu. Na święta pewnie im zaufam z prezentami bo zwykle wszystko na ostatnią chwilę więc czas będzie się liczył :D
2014-11-04 10:20 Bizii napisał:
podoba mi sie ze na stronie jest status sprzętu w danym salonie, przeważnie nie kupuję online, ale u nich jest to o tyle wygodne że najpierw sprawdzam czy jest, potem rezerwuję i najczęściej tego samego dnia po drodze z pracy odbieram :)
2014-10-11 13:07 Foliks napisał:
kupno tabletu i laptopa udane - sprawdzilem na stronie okazało się że jest produkt w salonie, podjechałem kupiłem od ręki, rewelka!
2014-08-24 12:19 hinek napisał:
sklep w porząsiu, zamówiłem przez salon monitor i następnego dnia był gotowy do odbioru więc za czas realizacji 6+ :-)
2014-08-02 07:52 Regons napisał:
Kupiłem u nich monitorek i jestem zadowolony, cena była OK, sprzęt w porządku. Obsługa miła i fachowa, wiedząc że w LCDkach bywają wypalone pixele poprosiłem o otworzenie i sprawdzenie sprzętu od razu po zakupie, nie było problemu, sensownie podeszli do tematu, sprzęt działa OK :)
2014-07-15 13:08 Aderex napisał:
dobrałem sobie w konfiguratorze na ich stronie części i zamówiłem gotowego kompa z odbiorem w salonie - bez zarzutu - szybko sprawnie i w dobrej cenie, dostawa i odbiór sa friko, komp jest super!
2014-07-02 12:48 Mopper napisał:
mają ekstra wybór i to sobie chwalę, zawsze jak szukam przez ich stronkę sprzętu, parę razy kupowałem i nie żałuję
2014-06-28 08:25 tezzc napisał:
Zakupy komputerowe ostatnim razem przy wymianie sprzętu zrobiłem przez ich strone komputronik.pl - odbierałem natomiast w salonie. Wygodna forma, przy tej kwocie zamówienia dostawa do salonu i odbiór gotówką bez żadnych dopłat, co pozytywnie wpłynęło na cenę. Plus też taki że mimo odbioru w salonie cena pozostaje ta "internetowa", ogólnie dużo plusów, jestem zadowolony z zakupów.
2014-06-03 10:31 irX napisał:
obsługa jest miła a wybór sprzetu i akcesoriów duzy, jak nie ma od reki to zamówią z magazynu przeważnie dzień dwa i gotowe do odbioru także jak dla mnie w porządku
2014-05-11 09:43 Menger napisał:
dla mnie dobrze bo po drodze, lokalizacja ok, do tego maja dobry sklep internetowy, imho najwiekszy wybor
2014-03-30 13:32 krazon napisał:
Jakies drobne akcesoria zdarza mi się kupowąć u nich i nie narzekam, spoko obsługa i spory wybór!
2014-03-16 09:42 tenser napisał:
pierwsza raz odbieralem zamowienie online w salonie wlasnie na wilenskiej i ogolem spoko raz dwa i sprzet odebrany takze nie mam uwag
2014-01-06 12:27 jargen napisał:
przed nowym rokiem zakupiłem lapka na szybko potrzebowałem pilnie coś wybrać, podjechałem do salonu w galerii wileńska i kupiłem od ręki sprzet w komputroniku - nie można narzekać, sprzedawca pomógł wybrac, dostałem jeszcze mały rabat i kupiłem, OK!
2013-08-05 10:36 eelemen napisał:
odbierałem ostatnio w tym salonie zamówienie ze sklepu internetowego komputronika - ogółem OK, trochę kolejka była ale jakoś poszło, mimo wszystko na plus że zamówienie dostarczają do salonu za darmo więc nie ma kosztów przesyłki
2013-06-19 11:17 agnoo napisał:
dobrze ulokowany imho, zawsze mam po drodze jak muszę wpaść i kupić jakieś akcesoria to zaglądam do tego salonu komputronika, sporo rzeczy na miejscu jest w czym wybierać i cenowo OK
2013-05-27 11:04 areken napisał:
Dla mnie OK, bardzo dużo mają sprzetu i jest naprawde w dobrej cenie, szczególnie jak są promocje z gazetki!
2013-05-25 10:38 Limons napisał:
Solidny sklep, przyszedłem zakupić sprzęt ale okazało się, że nie ma go od reki na miejscu, złożyli zamówienie i dwa dni później był już gotowy do odbioru. Szybko, wygodnie i miła obsługa.
2013-05-08 10:03 Samsson napisał:
Dobra obsługa, zna się na komputerach, pomogli złożyć komputer i ejstem z zakupu zadowolony, sklep się spisał!
«   | 1 | 2 |  

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Twoja-Praga.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii












wstecz