Przychodnia

[2.25]    opinie: 36
Praga Północ
ul. Dąbrowszczaków 5a
03-476 Warszawa
tel. 22 619-34-81
www: www.szpzlo.pl

aktualizacja:
10.08.2012
dodano: 10.08.2012
Oceń:  
Opis
Zdjęcia
Mapa
Opinie (23)
Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego przyjmuje osoby ubezpieczone w NFZ

Centrum Diagnostyczno-Specjalistyczne i Przychodnia Rodzinna

Nocna Pomoc Lekarska i Pielęgniarska
tel. 22 619-19-17 w godz. 18.00 - 8.00

Świąteczna Pomoc Lekarska i Pielęgniarska
tel. 22 619-77-71 w godz. 7.00 - 19.00

Podstawowa Opieka Zdrowotna:

    poradnia lekarza POZ
    poradnia pielęgniarki środowiskowo-rodzinnej
    poradnia położnej środowiskowo-rodzinnej

Stomatologia:

    poradnia chirurgii stomatologicznej
    poradnia stomatologiczna

Specjalistyka:

    poradnia alergologiczna
    poradnia alergologiczna dla dzieci
    poradnia chirurgiczna
    poradnia chirurgiczna dla dzieci
    poradnia dermatologiczna
    poradnia diabetologiczna
    poradnia endokrynologiczno-ginekologiczna
    poradnia ginekologiczna
    poradnia kardiologii dziecięcej
    laboratorium analityczne
    poradnia leczenia bólu
    poradnia logopedyczna
    poradnia medycyny pracy
    poradnia neurologiczna dla dzieci
    poradnia okulistyczna
    poradnia okulistyczna dla dzieci
    poradnia onkologiczna
    poradnia ortopedyczna dla dorosłych
    poradnia ortopedyczna dla dzieci
    poradnia otolaryngologiczna
    poradnia otolaryngologiczna dla dzieci
    pracownia RTG
    pracownia USG
    poradnia pulmonologiczna

Rehabilitacja i fizykoterapia:

    poradnia rehabilitacji i fizykoterapii

Wasze komentarze

2016-05-13 11:28 Choranawora napisał:
Asolutnie nie polecam, próby dodzwonienia się gdziekolwiek do tej przychodni mogą doprowadzić do szału.
2016-02-25 20:40 Klaudia napisał:
Lekarz ginekolog nawet dobry lecz położna nie miła wręcz paskudne zachowanie nie polecam .
2015-04-30 18:23 agusia85 napisał:
Stomatologia jest super, byłam i polecam.
2015-04-23 23:45 Sylwia napisał:
Całe życie leczę się w tej przychodni, fakt,że dodzwonić się nie można,ale panie w rejestracji u internisty uwijają sie jak mogą, co do poradni specjalistycznej mam kilka zastrzeżeń. Brak miejsc nie jest winą pań w rejestracji czy lekarzy. Pacjenci bardzo często awanturują się bez powodu, nawet aferę za 10 minut opóźnienia potrafią zrobic,a co drugi chce bez kolejki bo on tylko receptę. Nic dziwnego że lekarze są po takich zachowaniach nieprzyjemni. Od pacjentów też powinni się kultury wymagać.
2015-03-18 10:05 Anna napisał:
Rejestracja czy to do lekarza rodzinnego czy w innej poradni to szczyt chamstwa - telefoniczna jest niemożliwa, bo odkładają słuchawki (sama widziałam!) a osobiście jak się tam pójdzie (tylko trzeba z łóżka wyciągnąć chore dziecko z gorączką po 7, bo przecież je same w domu nie zostawię) to traktują człowieka jak najgorsze zło, które je spotkało, a one "biedne" jeszcze muszę się z tym "złem" zająć. Nie lepsze opnie mają lekarze, przychodzą do przychodni jakby za karę (no tak, bo jak pacjenci przychodzą na nfz to za mało żeby się uśmiechnąć!) i traktują pacjenta z góry, bez szacunku. Nie neguję ich zdolności lekarskich, ale z takim podejściem to nawet dobry lekarz może się pomylić i postawić złą diagnozę! Proszę aby ktoś się wziął za ta przychodnię - zwolnił całą rejestrację - na pewno znajdą się młodsze i milsze kobiety na ich miejsce, które sprostają (nie tak trudnemu) zadaniu jak rejestracja pacjenta! Po takich zwolnieniach to może i lekarze zmienią swoje nastawienie....
2015-03-15 10:07 Iwona napisał:
Stomatolodzy. To okropnego baby, które nie przyjmują z bólem zęba. Ja cierpiałam a szanowna dr hryniuk listopadzka wyprosiła mnie dwa razy z gabinetu. Nic tylko się poryczałam. Musiałam pójść prywatnie na leczenie bolącego zęba. Pozdrawiam . CIERPIĄCA
2015-03-12 15:20 Ania napisał:
Najgorszy lekarz tej przychodni - dr. Skrzypkowski - tragedia i porażka. On nawet zwierząt nie powinien leczyć!!!!!!!!!!!!!!!
2015-01-16 12:30 Starajacy się dodzwo napisał:
Proszę o doszkolenie pracowników recepcji, oraz osoby obsługujące kontakt telefoniczny na centrali. W celu uzyskania połączenia z centralą wykonałam 8 prób w ciągu dwóch dni. Gdy finalnie udało mi się połączyć z centralą w 9 próbie, Pani przełączyła moje połączenie i zostałam rozłączona. Kolejny raz uzyskując połączenie z centralą Pani poinformowała mnie ,że mam dzwonić po 14 tej bo teraz odbywają się szkolenia, w momencie podawania mi bezpośredniego numeru w tym samym momencie rozmawiała z koleżanką, numeru nie uzyskałam Pani się rozłączyła. Zadzwoniłam po raz kolejny połączyłam się i udało się Pani podała mi pełen numer. Teraz kwestia czy uda się dodzwonić pod podany numer? Właściwe traktowanie pacjentów, jasny i czytelny przekaz znacznie skróciłby czas i niepotrzebne próby kontaktu.
2014-12-29 22:28 kasia napisał:
Stomatologia to koszmar z najstraszniejszego snu.Pani dentystka po trzydziesto minutowym spóżnieniu z ogromnym niesmakiem zaczęła przyjmować pacjentów.Nie chce mi sie nawet tego opisywać w skrócie to szczyt chamstwa i totalny brak empatii .
2014-07-04 17:46 bużka napisał:
Witam wszystkich oczekujących do lekarza.....Jutro muszę tam się stawić na zrobienie zastrzyku.....Nie wiem czego mam się spodziewać.Jestem uczulona na złe traktowanie pacjenta....Mogę zrobić raban.....Oj będzie się działo......
2014-06-18 11:24 pacjentka napisał:
Po pierwsze, to długi termin oczekiwania na wizytę nie jest winą lekarzy tylko NFZ, bo lekarze dostają przykładowo pieniądze na 100 osób w danym półroczu. Gdy ten limit się wyczerpie, to albo my musimy zapłacić za wizytę albo lekarz pracuje za darmo i na czarno. Po drugie, Panie które siedzą w rejestracji MUSZĄ po pierwsze zarejestrować osoby stojące w kolejce, bo wyobrażam sobie państwa, którzy tutaj soczyście opisują, przed okienkiem, gdzie Pani w rejestracji gada przez telefon i kogoś zapisuje a Wy MUSIELIŚCIE PRZYJŚĆ OSOBIŚCIE! Trochę wyrozumiałości
2014-04-28 15:43 Aldona ! napisał:
Dodzwonić się nie da jest to tak niemożliwe jak zapłacić kartą w biedronce , kiedyś zapisałam sie do alergologa na wzyte czekałam półtora miesiąca więc nie najgorzej . dwa dni przed wiuzytą zadzwoniono do mnie że Lekarz poszedł nma urlop . poprosiłam wiec o nowy termin którego nie ogła mi dac miała zadzwonic za miesiąc lekarz tez człowiek niewiadomo kiedy wróci ....
2014-03-14 21:55 Ewa napisał:
Byłam, ludzi tłum, Panie w recepcji są od wszystkiego, nie działa system, i jeszcze mają odbierać telefony.. Ja dodzwoniłam się po 20-stu minutach ale dało się, Inne przychodnie mają swoje call center do obsługi telefonicznej pacjenta a to że ta przychodnia nie ma to nie jest wina Pań w rejestracji!
2014-02-24 11:53 ona napisał:
Na prawdę, sama do nich dzwonię dziś po raz setny i nikt nie odbiera masakra jakaś po co oni mają do cholery telefony
2014-02-04 15:10 EWA napisał:
NIKT TAM NIE ODBIERA!!! ZYCZE TYM PANIOM SMACZNEJ KAWY I DOBREGO PĄCZKA!
2013-10-07 15:23 koma napisał:
Dodzwaniasz się jak nie ma już wolnych terminów
2013-09-02 14:26 Doris napisał:
Szok!!!, dzwonię i dzwonię i nikt nie odbiera! Pani w centrali podała mi nr bezpośredni do ortopedy, ale tam dalej nikt nie odbiera tel: 619 34 81 wew. 2108. Mam malutkie dziecko, więc nie chce jej ciągnąć w kolejki wśród chorych ludzi, aby tylko umówić termin wizyty, ale to szok!. Wcześniej korzystałam z prywatnej przychodni no i tam rzeczywiście wizyta za kilka dni za odpowiednią cenę! Teraz potrzebuję skierowania od lekarza, na rezonans kręgosłupa bo ledwie chodzę, ale NFZ tylko ściąga kasę, a leczyć trzeba się prywatnie!. Kiedy ten kraj będzie dla Obywateli, a nie odwrotnie! Boże Błogosław Polskę i ludzi odpowiedzialnych za Nasz Kraj!!!!
2013-07-04 10:47 Nieczynny telefon napisał:
Ja od 3 dni dzwonię żeby zapisać dziecko do laryngologa i nikt nie odbiera telefonu a pani z centrali już mi podala 2 inne i też nikt nie odbiera tel :670 11 75 :619 28 40 cent . 22 619 34 81... Specjalność tej przychodni ,to nie odbieranie telefonów proszę zająć się tą sprawą...
2013-06-06 10:16 kritzky napisał:
do ortopedy zapis na wrzesień ? 3 miesiące czekania w bólu - Porażka ): systemu nfz. a za 200zł w innych placówkach(prywatnie) ortopeda przyjmuje natychmiast. Lekarze -...hm.... konowały
2013-06-05 08:08 Wk..wiony rodzić! napisał:
Pojęcie ludzkie przechodzi co się wyprawia w tej zasranej rejestracji...można dzwonić non-stop przez 30 min a jakimś cudem wiecznie zajęte... jak teleturniej... kawkę popijają, grzeją dupska i kasę z podatków PRZYWŁASZCZAJĄ!!
2013-02-25 11:51 ja napisał:
nocna pomoc lekarska jest w nagłych przypadkach, doraźnie. Przeciez nie wypracują całego planu leczenia. Nastepnego dnia trzeba iśc do swojego lekarza...
2013-02-06 09:56 Ania napisał:
Lekarz na nocnej pomocy przy 40stopniowej gorączce, w dwóch przypadkach zalecił nurofen, a przy anginie orofar..
2013-02-01 13:09 Zła pacjętka napisał:
Baba w rejestracji alergologicznej co chwila rozłącza telefon, nie chce jej się odebrać. Niestety trzeba jechać osobiście

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Twoja-Praga.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii












wstecz