Centrum Medyczne Ostrobramska Magodent

[3.21]    opinie: 52
Praga Południe
ul. Fieldorfa 40
04-125 Warszawa
tel. 22 430-87-00 - Przychodnia rejestracja
tel. 22 430-87-02 - Przychodnia rejestracja
www: www.magodent.com.pl

aktualizacja:
05.09.2012
dodano: 05.09.2012
Oceń:  
Opis
Zdjęcia
Mapa
Opinie (65)
Nasz Szpital i Przychodnia Specjalistyczna mieści się na Gocławiu przy ulicy Gen. Fieldorfa 40.

Głównym polem naszej działalności jest szeroko pojęta onkologia (obejmująca szybką diagnostykę, leczenie operacyjne na oddziałach chirurgii i ginekologii onkologicznej oraz chemioterapię i inne metody leczenia na oddziale onkologii, w trybie szpitalnym i jednodniowym) oraz kardiologia (procedury hemodynamiczne, w tym agioplastyka naczyń wieńcowych z wykorzystaniem stentów oraz elektrofizjologia, czyli wszczepianie sztucznych rozruszników serca i leczenie zaburzeń rytmu metodą ablacji).

Wysokospecjalistyczną opiekę szpitalną i ambulatoryjną świadczymy w ramach kontraktu z NFZ.

Lekarz Rodzinny / Przychodnia Specjalistyczna
Rejestracja/Informacja
(tel.) 22 - 430 87 00
(tel.) 22 - 430 87 02
(tel.) 22 - 430 87 03

Zakład Diagnostyki Obrazowej
Rejestracja/Informacja
(tel.) 22 - 430 86 30
(fax) 22 - 430 86 11

Oddział Kardiologiczny
Informacja
(tel.) 22 - 430 88 02
(fax) 22 - 430 88 01

Oddział Onkologii Klinicznej / Chemioterapii
Informacja
(tel.) 22 - 430 87 00
(fax) 22 - 430 89 21

Oddział Chirurgii Onkologicznej
Informacja
(tel.) 22 - 430 87 40
(fax) 22 - 430 87 41

Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii
Informacja
(tel.) 22 - 430 88 05
Oddział Ginekologiczny

Informacja
(tel.) 22 - 430 87 50
(fax) 22 - 430 87 51

Blok Operacyjny
Informacja
(tel.) 22 - 430 87 70

Zakład Diagnostyki Laboratoryjnej
Rejestracja/Informacja
(tel.) 22 - 430 89 00
(fax) 22 - 430 89 01

Sekretariat
(tel.) 22 - 430 88 50
(fax) 22 - 430 88 51

Dział Kadrowy
(tel.) 22 - 430 88 90
(fax) 22 - 430 88 91

Dział Księgowości
(tel.) 22 - 430 88 92
(fax) 22 - 430 88 91

Dział Zaopatrzenia
(tel.) 22 - 430 88 70
(fax) 22 - 430 88 71

Dział IT
(tel.) 22 - 430 88 88
(tel.) 22 - 430 88 89

Stomatologia
Rejestracja/Informacja
(tel.) 22 - 403 80 56
(fax) 22 - 403 80 57

Wasze komentarze

2016-05-13 17:43 Ebc napisał:
Maj 13, 2016, jeden z lekarzy onkologow mial duzo prywatnych pacjentow (150zl za lebka), ale nie mial gabinetu, wiec odprowadzal pacjentow na oddzielny korytarz aby im powiedziec ze wizyty nie bedzie dzis, (nie mogli znalezdz klucza, a inny gabinet byl okupowany przez mloda kobiete, podobon lekarke z mlodym pacjentem), wiec trzeba zaplacic nastepne 150 zl, i zrobic nastepna wizyte. Moze prokuratura powinna zajrzec na oddzial onkologji na Fieldorfa? (Czy to uczciwe ze lekarze urzywaja gabinetow i pracownikow oplacanych z Funduszu na prywatne wizyty, ktorych nie ma, bo nie ma gabinetu). Pan onkolog, moze powinnien oddac swoja licencje lekarska, i zaczac sprzedawac na straganie, moze rybki? za 15 zl za lebka (tez smierdza, jak ten szpital. Co za wstyd dla zawodu lekarskiego) .
2016-04-29 13:44 mędrek napisał:
Dodzwonić się nie ma możliwości, ciekawe czy te Panie w rejestracji są tak ciągle zajęte???? Może zatrudnić dodatkową osobę do odbierania telefonów!!! Skandal, skandal i jeszcze raz skandal!!!!
2016-04-14 11:40 eRBe napisał:
No niestety, muszę się zgodzić z opiniami mówiącymi o braku możliwości dodzwonienia się. A gdy się już dodzwonicie, może Was Szanowni Państwo spotkać taki zawód, jak mnie. W listopadzie 2015 udało mi się dodzwonić i zamówić badanie TK na 29.12.2015. Gdy znalazłem się w tym dniu o oznaczonej godzinie w rejestracji, okazało się, że mój termin badania był inny i minął. Na szczęście, Panie z recepcji podeszły do sprawy "po ludzku" i "wcisnęły" mnie na następny dzień wieczorem. Nie bardzo wiem, jak to się stało, że termin "sam się zmienił".
2016-04-08 14:48 Anonymous napisał:
NIE MOGĘ DODZWONIĆ!!!!!!!!
2016-03-10 03:13 pan Pik napisał:
do MODERATORA dlaczego wczorajsza moja opinia o fatalnej obsłudze średniego personelu obsługującego dwie rejestracje firmy medycznej MAGODENT przy ul. Fieldorfa w ogóle się nie uwidacznia! 2-ga strona - z aktualnymi wpisami pacjentów - nie jest widoczna WCALE!!! 2-ga strona opinii nie odpala się nic a nic!, komentarze z Opinii 2-ej strony nie "wchodzą". Może łaskawie pan komputerowiec dopracuje stronkę?, wypadałaby, bo jakaś fikcja się odbywa przepływu info publicznej... pan Pik
2016-03-09 03:04 Pan Pik napisał:
Magodent przy ul. Fieldorfa traci przez rejestratorki. To antywizytówka tego kompleksu medycznego. Słabym ogniwem tej, niepublicznej (!) przecież, placówki są obie REJESTRACJE! - zarówno na parterze, ta to jakiś diabelski koszmar max, kontakt z paniami rejestratorkami opresyjny, aroganckie zbywanie i zachowania lekceważące, chamskie wręcz. Panie mocno wyluzowane, opieszałe. Stale odchodzą od lady. Pacjenci schorowani służą tu zdaje się do leczenia, ale pań rejestratorek - z kompleksów, braku podstawowej choćby kultury. Gorzej nigdzie nie widziałem. Na dole, w rejestracji diagnostycznej, analogicznie - show podobny. Protekcjonalny ton rejestratorek to standard magodentu. Jedynym wyjątkiem są Pani Kasia, kultura, kompetentna i Pani Ania z ciemnymi włosami, można? Można! Jest coraz gorzej, choć na początku, wiele lat temu, rejestracja działała tam dobrze. Czy obecnie nikt nie sprawuje nad nimi żadnej kontroli, aż się prosi, by im przypomnieć, dzięki komu mają pensje - pieniądze idą za pacjentem! Może szkolić..? 8 marca 2016r. po godzinie 17-ej do rejestracji w kolejce czekały 22 osoby, policzyłem. A to dlatego, że: pań w rejestracji - 4 osoby, ale przez 15 minut tylko JEDNA rejestratorka obsługiwała pacjentów. 2-ga poszła jeść, 3-cia SIEDZIAŁA przy telefonie, ale bynajmniej ich nie odbierała! 4-ta pani siedziała przy oknie i coś pisała cały czas. Te panie biorą pewnie ponad 2 tysiące pensji za stracony czas pacjentów, i nerwy. Szkoda nas. Z telefonami - wiadomo, stracisz pół dnia, to może łaskawie odbiorą, bywa. Poziom lekarzy jest na ogół OK, ale... sorry gdzie indziej też są kompetentni lekarze na poziomie. Więcej tam nie zamierzam wcale tracić nerwów i czasu. Poszukam miłej przychodni i nowych lekarzy. Nie ma zgody na chamstwo!
2016-03-07 15:35 Joanna napisał:
Za chiny ludowe człowiek się nie dodzwoni. Najlepiej pofatygować się osobiście i to w godzinach porannych kiedy jeszcze mało ludzi jest.
2016-03-02 11:11 Zuz napisał:
Próbuje sie dodzwonić
2016-01-28 18:03 Dagmarka napisał:
Od maja 2015 jestem leczona na oddziale onkologii i chemioterapii dziennej. Powiem jedno , takiego lekarza jak dr. Paweł Morawski to nigdy nie spotkałam i nie słyszałam o takim oddaniu i zaangarzowaniu w leczenie pacjenta. Wiadomo że choroba nowotworowa i chemia nie jest prezentem danym w nagrodę i nie raz naprawdę ma się dosć wszystkiego do doktora Pawła zawsze i ze wszystkimi wątpliwościami można się zwrócić zawsze pomoże. Wszystkie badania umawia sam naprawdę dba jak może. Droga Dyrekcjo o takiego lekarza nalerzy dbać bo to istny skarb. Drugi wspaniały i oddany pacjentowi lekarz to ordynator chirurgii onkologicznej dr. Żak , operował mnie i jak dla mnie to wirtuoz w tym co robi. Serdecznie polecam Magodent i lekarzy w nim pracujących . Dziękuję za opiekę Dagmara
2016-01-20 14:17 niedouczony napisał:
telefon do rejestracji permanentnie zajęty ( z zewnątrz czy wewnątrz???) zgłosiłem na stronie do kontaktów prośbę o rejestracje pilną! na rezonans kręgosłupa w listopadzie 2015 roku .do chwili obecnej ( dzisiaj 20stycznia roku 2016 ) nikt się nie zgłosił z propozycja wykonania tego badania. pytanie jakie badania rezonansu są aktualnie robione i czy można sprawdzić kartotekę zapisów???
2016-01-14 16:34 AX napisał:
Jak widać Dyrekcja nic sobie nie robi z powyższych komentarzy - może nawet ich nie czyta. Odebrany w rejestracji telefon - to jakby się trafiło główną wygraną w totolotka. Totalny brak poszanowania dla pacjentów w tym względzie... "Pozdrowienia" dla kierownictwa placówki!!!!!!
2016-01-13 10:43 Edward napisał:
Dodzwonisz się prędzej do prezydenta niż do nich, nie ma znaczenia czy ro ranek, południe czy wieczór . TRAGEDIA!
2015-12-01 20:06 J. TUROWSKA napisał:
27 LISTOPADA BR, PRZECHODZIŁAM W TYM SZPITALU OPERACJE ŻYAKÓW LEWEJ NOGI POD "DOWÓDZTWEM" DR. P.WASILUKA. FANTASTYCZNY CZŁOWIEK I LEKARZ, PROFESJONALISTA W KAŻDYM CALU, Z TAKIMI UMIEJĘTNOŚCAMI TRZEBA SIĘ URODZIĆ...DOKTORZE DZIĘKUJE :) ŻYJ STO LAT I CZĘŚCIEJ SIĘ UŚMIECHAJ :) PODZIĘKOWANIA TAKŻE NALEŻĄ SIĘ PRZESYMPATYCZNYM PANIOM PIELĘGNIARKOM Z SALI POOPERACYJNEJ ORAZ ODDZIAŁU CHIRURGII ONKOLOGICZNEJ, FANTASTYCZNE BABECZKI!! PODSUMOWUJĄC, MISTRZOSTWO!!
2015-10-12 20:13 Pacjentka napisał:
Zależy z której rejestracji,bo ta która jest wyżej to aż człowieka czasem ponosi.Panie robią wielką łaskę,żeby udzielic rzetelnej informacji i są przy tym niemiłe.Widocznie nie zależy im na pracy,bo jakby zbierały punkty za kulturę i rzetelnośc i uśmiech do schorowanych ludzi to może coś by do nich dotarło.Jest wiele miłych i wspaniałych dziewczyn ,które z miłą chęcią zastąpiłyby te nieszczęśliwe kobiety,które" muszą byc miłe na siłę"
2015-09-30 14:14 uhuio napisał:
Dodzwonic sie nie da, probowalam kilka dni poprostu sluchawke odkladaja i bez przerwy nr zajety, brak zapisow online. Bardzo bezczelna, bez kultury osoba wydajaca wyniki, na niewlasciwym miejscu. Jestem oburzona jej zachowaniem. Dno, dno i jeszcze raz dno. Odradzam i stanowczo nie polecam!
2015-09-11 16:17 Ania napisał:
dodzwonić się jest rzeczywiście trudno ale mi udało się pierwszego dnia 2 razy i następnego dnia też raz więc kwestia "powiszenia" na telefonie a nie próbowania co kilkanaście minut..... polecam "wybieranie ponowne" non stop. A dziewczyny w rejestracji bardzo miłe i i TK z dnia na dzień można mieć zrobione!!!! Inny świat na Ostrobramskiej:-))
2015-09-08 12:06 irmanowacka napisał:
Recepcja do gabinetów diagnostycznych zimna, zmęczona obowiązkami, jeden totalny stres, pracuje tak aby ukarać pacjentów za to ze są chorzy i nie rozumieją z racji swojej choroby czy wieku, że musi być przerwa która oficjalnie mają , zdecydowanie kierowniczy nadzór nad recepcją powinien więcej czasu przeznaczyć na szkolenie dodatkowych osób do recepcji niż obwieszać napisami szyby recepcji co wolno a czego nie, jestem z moim ojcem juz nie pierwszy raz i lekarzom jesteśmy wdzięczni za pomoc w walce nowotworowej ale piwniczna recepcją powinna nabrac nieco pokory i nie krzyczeć na kolejkowiczow, że mają swoje pracownicze prawa, kolejka Tworzy się z cierpiących i chorych ludzi, często woleli by odejść niż robić kłopot swoim czekaniem, a przykro jak patrzy się na staruszkę, która musi czekać przy swoim balkoniku na odbiór wyników bo nie ma nikogo na zmianę w pracowniczej przerwie . Jestem oburzona takim praktykom, jest to prywatna instytucja i powinna mieć w takim miejscu odpowiednio zorganizowana pracę przez kierownictwo zakładu diagnostyki, czekając na badania przeczytałam opinie i widzę,że od lat recepcja jest nieszczęśliwa ze musi pracować i ze ktoś śmie zwrócić im uwagę na problem.
2015-08-10 15:20 ja napisał:
zróbcie coś z panienkami od telefonu !!!!!!!!!!!!!!!! niech wreszcie zaczną odbierać telefony !!!!!!!!!!!!!!!!dobrze aby ktoś napisał coś na temat lekarzy onkologów tam przyjmujących
2015-07-01 17:10 jakuda napisał:
Proby dodzwonienia sie spelzaja na niczym. Natychmiast po pierwszym sygnale wlacza sie glos informujacy ze polaczenie kosztuje 3.90zl. Pada jakies idiotyczne pytanie i odpowiedz nalezy kliknac, na "tak" chyba 7 a na "nie" 9, czy cos w tym stylu. Sprobowalam 6 razy i ciagle to samo, zobacze co mi wykaze biling jesli chodzi o te oplaty za polaczenie. Jakis koszmar.
2015-04-21 10:51 ja napisał:
Dodzwoniłam się z 30 razem!!! Pan w końcu odebrał!!! WOW :)
2015-03-30 21:34 Pacjent napisał:
Przyznam, że też nie rozumiem wpisów typu - nie dodzwoniłem/am się- może to kwestia kilku prób, mi udało się za drugim razem - wizyta u onkologa za tydzień. Profesjonalna obsługa, lekarz onkolog jako jedyny zainteresował się TK to znaczy obejrzał zdjęcia obecne i z kilku miesięcy wcześniej na płycie z radiologiem - czyli nie zasugerował się tylko opisem!. W Centrum onkologicznym tylko spojrzeli na opis i pomimo guzków na płucach ( przy usuniętym nowotworze) odesłali do domu z informacją - wizyta za 3 miesiące. W Magodent jest również bardzo dużo ludzi z chorobą nowotworową a przyjęto Nas od razu tj. w ciągu 3 dni od wizyty z onkologiem mąż otrzymał chemię. Jak dla mnie to jedyny lekarz w tym szpitalu który podszedł do sprawy powaznie, zainteresował się dokumentacją przebytej choroby i zareagował błyskawicznie. Szkoda, że tak mało ludzi, którzy mieli kontakt bezpośredni z Magodent wypowiada sie na tym forum..Najlepiej pojechac na Fieldorfa i zobaczyc jakie jest podejscie do pacjentów a nie wypisywac bzdury!!Albo co gorsza nie dodzwonic sie i oceniac.
2015-03-28 10:08 ewaleksa napisał:
potwierdzam, od kilku miesięcy nie da sie dodzwonić o żadnej porze, rejestracja źle pracuje. Jeśli przychodnia ma natłok pacjentów to niech zatrudni więcej rejestratorek i założy więcej numerów. Nie chodzę do lekarzy nawet gdy jestem chora, bo szkoda mi czasu i nerwów. Najchętniej zabrałabym swoje składki z NFZu.
2015-03-04 12:57 agata napisał:
Zapis na wizytę telefonicznie bądź onlain jest w ogóle nie możliwy. Dzwonię od 20 lutego codzinnie po kilkanaście razy do rejestracji diagnostyki obrazowej. Słuchawki są po prostu odłożone, poniewaz sygnał jest zajęty. Natomiast 20 lutego wysłałam e-maila potem jeszcze 3 i do chwili obecnej nie mam odpowiedzi. System zapisów jest zupełnie niewydolny. Pozostało złozyć jedynie skargę
2015-02-27 16:41 Pacjent napisał:
Jak czytam te komentarze to mnie krew zalewa, ludzie jesteście nie normalni. Polakowinie mozna dodzwonić, nie odbierają telefonów bo maja okropne kolejki do rejestracji i poprostu brakuje czasu, zauważyłem ze odbierają telefony w wolnej chwili. Ale na zdrowy rozum, nikt nie bedzie ze starymi dziadami gadał przez tel gdzie stoi kolejka 20 osob. Zastanówcie sie zanim zaczniecie gadac takie bzdury. Panie i panowie maja na prawdę masę pracy. A wiadomo którego pofatygował się osobiście ma pierwszeństwo w obsłudze. Reasumując do dupę w autobus i jechać osobiście a noe do góry gnatem przez tv
2015-02-27 11:54 ela napisał:
masakra, poziom średniowiecza!!!!!!!!!!!!!!!! telefony to jedna wielka fikcja,
2015-02-07 10:43 Iwona napisał:
Ja dodzwoniłam się bez problemów, a jak by mi się nie udało to bym pojechała o ile naprawdę by mi zależało - a mi zależało. Trzeba próbować, jak są pacjenci to faktycznie nie odbierają (ja byłam ok 16 do 18) cały czas byli pacjenci ,,przy ladzie' i to kolejka pacjentów. A jak stoisz i czekasz (przy ladzie) a pani odbiera telefon i zapisuje 5-10 minut pacjenta to miło? Raczej nie. Więc nic dziwnego że nie odbierają. A jak komuś naprawdę zależy to może zawsze podjechać - sorry. Fakt panie w rejestracji są mega niemiłe, ale to już inna kwestia. Co do terminów nie mogę narzekać, zarówno konkretny lekarz jak i diagnostyki obrazowej.
2015-01-29 11:58 Marta z Warszawy napisał:
Potwierdzam zła pracę w rejestracji. Panie odkładają telefon więc cały czas jest sygnał zajętości.
2015-01-08 13:20 łucja warszawa napisał:
o d dwóch tygodni próbuję dodzwonić się na diagnostyke obrazową i jest makabra,non stop zajęte.
2014-12-01 19:58 Igo napisał:
Potwierdzam złą pracę w rejestracji. Panie są nieprzyjemne, nie udzielają właściwych informacji, z łaski odpowiadają, ale dopiero wtedy,gdy je indagujemy.Sądzę, że nie takiej obsługi spodziewamy się w prywatnym szpitalu.
2014-09-09 01:25 awa napisał:
koronarografii
2014-05-18 22:02 irkra53 napisał:
interesuje mnie informacja na temat koronografi przeprowadzanej w tym szpitalu bardzo się boję i interesuje mnie każda opinia
2014-03-19 12:31 Olena Kuchta napisał:
17.02 2014r. miałam operację na oddziale chirurgii onkologicznej w tym szpitalu . Od pierwszego dnia mojego pobytu słyszałam bardzo dobre opinie o personału od pacjentów przebywających w szpitalu co potwierdzam, rzeczywiście jest fachowa, miła, oddana obsługa. Chcę podziękować z całego serca Pani doktor Monice Jabłońskiej za doskonale zrobioną operacje i całemu personału za ciepłą, wspaniałą medyczną opiekę Jestem bardzo zadowolona Polecam Olena Kuchta
2014-03-03 11:57 Teresa napisał:
Dziekuje wszystkim za pozostawione tu opinie. To na pewno nie jest miejsce dla mojej Mamy i innych chorych, starszych ludzi.
2014-03-03 11:53 Teresa napisał:
Mieszkam za granica i szukam kardiologa dla mojej Mamy, ktora mieszka na Pradze. Znalazlam to Centrum w Internecie ale nie ma szansy sie dodzwonic. Nie moge tam pojsc, zeby zdobyc wiecej informacji. Telefonu nikt nie odbiera, dzwonie juz kilka godzin. Poszukam jakiejs innej przychodni. Moze potrzebuja tam personelu, moze po prostu jest to ogromnie popularne miejsce. No coz...
2014-02-19 09:07 Joanna napisał:
No cóż, ja się leczę od ponad roku. I raczej problemów nie miałam. Zawsze się dodzwoniłam, zostały mi udzielane rzetelne informacje. Jeśli okazywało się, że lekarz przyjmuje w innych godzinach to dzwoniono do mnie i informowano. Badania zlecone na cito rzeczywiście takie były. Na termin operacji też długo nie czekałam. Wszyscy mają pretensje do pań w rejestracji. To nie jest ich wina, że mają wytyczne ilu pacjentów mogą zapisać na dany dzień. A teraz popatrzmy na pacjentów. Umawiają wizyty, potem nie przychodzą w umówionym terminie. Zjawiają się po dwóch dniach i od razu pretensja, że trzeba czekać parę tygodni. nikt nie jest cudotwórcą. Ja jestem zadowolona. Może nie jest idealnie, ale jest dobrze. Kiedyś usiłowałam się zapisać do lekarza na Ursynowie i ogarnął mnie śmiech. Osobiście nie mogłam tylko przez infolinię. No więc stoję sobie przed rejestracją, dzwonię i widzę przez szybę jak pani podnosi słuchawkę i ze mną rozmawia. zasady muszą być!! A może by tak czasami z uśmiechem, nawet jak boli, a nie od razu postawa roszczeniowa?
2014-02-18 14:21 rozczarowany napisał:
A jak się czujecie jako pacjenci- już u lekarza. Czy jest wami zainteresowany, czy rozmawia o waszych dolegliwościach? Interesują mnie szczególnie onkolodzy na NFZ. Poczułem się jak intruz, który będzie leczony tylko w opłacalnym dla nich finansowo zakresie. Coraz częściej uważam, że lepiej leczyć się w publicznych ośrodkach zdrowia niż tych niepublicznych.
2014-01-20 10:04 Anna napisał:
Zadziwia mnie ilość negatywnych komentarzy. Leczę się tam już trzy lata i fakt nie zawsze mozna sie dodzwonić,ale jest to do zrobienia-lepiej dzwonic popołudniami,wtedy mniej pacjentów stoi przy ladzie i mają wiecej czasu na odbieranie tel.
2013-12-26 20:14 Niezadowolona napisał:
nie polecam, obsługa przychodni gburowata, recepcjoniści są bardziej zajęci pogaduszkami, niz obslugą pacjenta. Nie dość, ze wyniki rezonansu są wydawane dopiero od godz. 15, to jeszcze nie dostałam pełnej dokumentacji, choć zapłaciłam też za kliszę, nie tylko za wyniki na płycie. Gdy sie upomniałam o klisze, to kazano mi jeszcze czekać 45min, aż je wydrukują, choć mieli na to cały tydzień!! A na koniec nawet "Przepraszam" nie usłyszałam- Odradzam!
2013-12-13 19:24 Fighter napisał:
Ja dotychczas się dodzwaniałem, chociaż czasem z kłopotami. Dziś pierwszy dzień zapisów na badania w nowym roku, więc słuchawka cały dzień odłożona. Co ciekawe, odłożona nawet po godzinach urzędowania. Widocznie ktoś zapomniał położyć jej na widełki wychodząc.
2013-12-02 16:47 alutka napisał:
Po co komu telefon, jeśli nikt go nie odbiera? to chyba cos nie tak... przychodnia, do której nie mozna się dodzwonić o zadnej porze? niech to napiszą w swojej reklamie...
2013-12-01 14:54 Aisa napisał:
Ja po wizycie u chirurga onkologa ozdrowiałam.Jeszcze dobrze w gabinecie nie usiadłam a już padło pytanie po co przyszłam. No to mówię, że mam skierowanie /to było od ich onkologa/ i badania USG /też u nich robione/. Dowiedziałam się, że ona nie widzi co ma wycinać, że to wszystko kosztuje a ja chcę coś wycinać./byłam w ramach NFZ/ . Na USG, które było złe "machnęła ręką", skierowanie sobie zatrzymała, a mnie powiedziała, że ona jest chirurgiem i ja nie mam po co zabierać jej czas. No i fajnie. Zdanie onkologa się nie liczy, USG nic nie znaczy /po co je robili,/ skoro chirurg chorobę i to tą niewidoczną na zewnątrz, określa "na oko". Jestem już po jednej poważnej operacji onkologicznej i jednym zabiegu onkologicznym i nie trafiłabym do onkologa, gdyby nic się nie działo. A mówią, że czym wcześniej się pacjent zgłosi, tym pewniejsze jego wyleczenie. Zaraz - za wizyty u onkologa NFZ za mnie zapłaci, za USG też no i za wizytę u onkologa chirurga /dr J, Bobczewską/ też - to może to im już wystarczy? Może się uda i chory pacjent resztę zrobi prywatnie? Może, ale na pewno nie u nich.
2013-11-05 17:49 anka napisał:
Wlaśnie wróciłam z wizyty u kardiologa P. GAŁĘZY. Tak nie profesjonalnego i nieprzyjemnego lekarza jeszcze nie spotkałam. Dlatego jeśli możecie unikajcie jej, gdyż i tak wam nie pomorze.
2013-11-01 18:46 Krystyna napisał:
Od 4 lat korzystamy z usług dr Świrskiego, zawsze z trafną diagnozą. Oczywiście po wykonaniu wielu badań i konsultacji. Z roku na rok okres oczekiwania na wizyty, wydłuża się - oczywiście ze względów oczywistych, że przybywa pacjentek i tylko do tego doktora a w przychodni jest jeszcze 3?. " Niedopuszczalnym jest ograniczanie godzin przyjęć tego lekarza, tylko dlatego, że przyjmuje każdą ciężarną, nawet z błahym problemem (a ma prawo), - ograniczanie wydawania skierowań na badania w celu kontroli i diagnozy - panie Prezesie i Dyrektorze chcemy prowadzić profilaktykę naszych kobiecych spraw, bo mamy do tego prawo!,- wydawania skierowań na badania do zabiegu, do zrobienia w innym miejscu niż na Fieldorfa celowo zarządzonego - panie Prezesie jest nie na miejscu kobiety zdenerwowane swoim stanem zdrowia naciągać na wykonanie tych samych badań płatnie i już bez problemu na Fieldorfa?" Żądamy przywrócenia godzin pracy doktora Świrskiego nie trzy dni w tygodniu, ale pięciu, bez ograniczenia wydawania skierowań na przebadanie się. Jesteśmy z dr i to On dba o nasze zdrowie, a nie pan Dyrektor czy Prezes. Jesteśmy zaniepokojone wydarzeniami ostatnich miesięcy, śledzimy co nastąpi. Dzięki dr cieszymy się zdrowiem, wiele z nas życiem, jesteśmy z Nim i jak trzeba będzie, pójdziemy za Nim, jest nas około 500. stałe pacjentki
2013-10-28 15:33 adolf napisał:
jak to nie płacą pensji???? prosimy o więcej szczegółów......
2013-10-14 19:06 m napisał:
zeby się dodzwonić to trzeba mieć nerwy ze stali!!!! i tak nic wielkie nic!!!
2013-10-10 17:01 zatrudniony napisał:
Nie płacą pensij !!!!!!!!!!!
2013-10-09 17:08 on napisał:
W Magodencie od 3 miesięcy nie płaci się pensji pracownikom ' dodatkowym ' - lekarzom i pielęgniarkom .
2013-09-26 09:33 pacjentka napisał:
nie mogę się dodzwonić a może Pan Jędruś ma specjalny nr, telefonu i zechciałby go udostępnić pozdrawiam
2013-09-23 14:27 xxxxx napisał:
oooooo
2013-09-17 11:14 Jerzy Gugnacki napisał:
2013-09-17 Jerzy Ja nie miałem problemu z dodzwonieniem. Kilkakrotnie zapisywałem się do lekarza telefonicznie. Pozdrawiam
«   | 1 | 2 |  

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Twoja-Praga.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii












wstecz