Centrum Medyczne Ostrobramska Magodent

[3.23]    opinie: 35
Praga Południe
ul. Fieldorfa 40
04-125 Warszawa
tel. 22 430-87-00 - Przychodnia rejestracja
tel. 22 430-87-02 - Przychodnia rejestracja
www: www.magodent.com.pl

aktualizacja:
05.09.2012
dodano: 05.09.2012
Oceń:  
Opis
Zdjęcia
Mapa
Opinie (36)
Nasz Szpital i Przychodnia Specjalistyczna mieści się na Gocławiu przy ulicy Gen. Fieldorfa 40.

Głównym polem naszej działalności jest szeroko pojęta onkologia (obejmująca szybką diagnostykę, leczenie operacyjne na oddziałach chirurgii i ginekologii onkologicznej oraz chemioterapię i inne metody leczenia na oddziale onkologii, w trybie szpitalnym i jednodniowym) oraz kardiologia (procedury hemodynamiczne, w tym agioplastyka naczyń wieńcowych z wykorzystaniem stentów oraz elektrofizjologia, czyli wszczepianie sztucznych rozruszników serca i leczenie zaburzeń rytmu metodą ablacji).

Wysokospecjalistyczną opiekę szpitalną i ambulatoryjną świadczymy w ramach kontraktu z NFZ.

Lekarz Rodzinny / Przychodnia Specjalistyczna
Rejestracja/Informacja
(tel.) 22 - 430 87 00
(tel.) 22 - 430 87 02
(tel.) 22 - 430 87 03

Zakład Diagnostyki Obrazowej
Rejestracja/Informacja
(tel.) 22 - 430 86 30
(fax) 22 - 430 86 11

Oddział Kardiologiczny
Informacja
(tel.) 22 - 430 88 02
(fax) 22 - 430 88 01

Oddział Onkologii Klinicznej / Chemioterapii
Informacja
(tel.) 22 - 430 87 00
(fax) 22 - 430 89 21

Oddział Chirurgii Onkologicznej
Informacja
(tel.) 22 - 430 87 40
(fax) 22 - 430 87 41

Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii
Informacja
(tel.) 22 - 430 88 05
Oddział Ginekologiczny

Informacja
(tel.) 22 - 430 87 50
(fax) 22 - 430 87 51

Blok Operacyjny
Informacja
(tel.) 22 - 430 87 70

Zakład Diagnostyki Laboratoryjnej
Rejestracja/Informacja
(tel.) 22 - 430 89 00
(fax) 22 - 430 89 01

Sekretariat
(tel.) 22 - 430 88 50
(fax) 22 - 430 88 51

Dział Kadrowy
(tel.) 22 - 430 88 90
(fax) 22 - 430 88 91

Dział Księgowości
(tel.) 22 - 430 88 92
(fax) 22 - 430 88 91

Dział Zaopatrzenia
(tel.) 22 - 430 88 70
(fax) 22 - 430 88 71

Dział IT
(tel.) 22 - 430 88 88
(tel.) 22 - 430 88 89

Stomatologia
Rejestracja/Informacja
(tel.) 22 - 403 80 56
(fax) 22 - 403 80 57

Wasze komentarze

2013-04-15 10:35 krystynatyszkiewicz@ napisał:
pragne podziekowac calemu zespolowi oddzialu ginekologii w szpitaalu Magodent za opieke oddanie usmiech dieki Panstwu wyzdrowialam i uwierzylam,ze sa oddani lekarze i pielegniarki . ten szpital moge polecic kazdej pani ,ktora ma preblemy ze zdrowiem .
2013-04-30 10:21 pacjent napisał:
Dodzwonić się do rejestracji to fikcja, telefony cały czas zajęte, czyżby odłożone słuchawki? Widocznie Panie nie lubią jak ktoś im przeszkadza.
2013-05-15 09:57 gosc napisał:
tak z dodzwonieniem jest mega problem...
2013-05-22 18:47 lipka 55 napisał:
Próbuję dodzwonić się od czterech dni: rano, w południe, po południu, wieczorem.... Dzwonię z częstotliwością co 10 - 15 min. Nic z tego. To rzeczywiście jakaś fikcja i wielkie nieporozumienie. Szkoda, bo poza tym lecznica naprawdę O.K.
2013-06-05 15:52 atrur napisał:
2 dni albo zajęty lub nikt nie odbiera
2013-06-18 17:17 pacjentka napisał:
ja dzwonię już od miesiąca - bez rezultatu. Masakra. Czy to jest jakiś odział NFZ?
2013-06-25 10:48 elunia napisał:
MĄŻ WSIADŁ W AUTO I POJECHAŁ!!!POTWIERDZAM NIE ODBIERAJĄ TEL/BABY!!!!
2013-07-04 11:09 Jolanta napisał:
O a ja sie od razu dodzwonilam z Bydgoszczy!!!!!!!!!!!! Jak milo Pozdrawiam Panie
2013-07-17 17:33 Gođka napisał:
popieram opinię większości , w przychodni nikt nie odbiera telefonów, bez względu na godzinę o której się dzwoni. Poza tym do większości specjalistów ciągle brak zapisów np. w marcu " do sierpnia nie zapisujemy do specjalisty..." 1 sierpnia "do końca roku brak zapisów", co ma zrobić biedny pacjent , kiedy ma się zapisać aby były wolne miejsca?
2013-07-17 17:34 Gođka napisał:
popieram opinię większości , w przychodni nikt nie odbiera telefonów, bez względu na godzinę o której się dzwoni. Poza tym do większości specjalistów ciągle brak zapisów np. w marcu " do sierpnia nie zapisujemy do specjalisty..." 1 sierpnia "do końca roku brak zapisów", co ma zrobić biedny pacjent , kiedy ma się zapisać aby były wolne miejsca?
2013-07-17 17:34 Gođka napisał:
popieram opinię większości , w przychodni nikt nie odbiera telefonów, bez względu na godzinę o której się dzwoni. Poza tym do większości specjalistów ciągle brak zapisów np. w marcu " do sierpnia nie zapisujemy do specjalisty..." 1 sierpnia "do końca roku brak zapisów", co ma zrobić biedny pacjent , kiedy ma się zapisać aby były wolne miejsca?
2013-07-28 15:24 mag napisał:
Dziwne, ja z dodzwonieniem się do rejestracji nie miałam problemów - gorzej na miejscu za każdym razem, mimo braku kolejki, trzeba było czekać kilka minut aż towarzystwo (nie tylko panie - przynajmniej raz był pan) skończy bzdurne ploty (o lekarzach, gabinetach, procedurach). Pacjenci nie powinni takich rzeczy słyszeć. Dodzwonienie się na oddział - ciut trudniej, ale też się da - i różnie się trafia - raz super nie miła baba, innym razem bardzo pomocna i empatyczna pani. Terminy - wizyta kwalifikująca do operacji (skąd indziej miałam skierowanie) - czekanie trochę ponad tydzień. - Zabieg - półtora miesiąca później (bo w międzyczasie jakiś remont mieli, a i z odpowiednią fazą cyklu termin operacji ma związek). - Badania przed zabiegiem - operacja tego samego dnia, co się przyszło, więc badania trzeba zrobić wcześniej (krew, ekg, rtg, wizyta u anestezjologa). Trudno przeprowadzić to super-sprawnie, bo krew do 10, ekg od 12:30, na wynik RTG czeka się 2-3 dni. Więc jakby nie kombinować, trudno się obejść bez zwalniania z pracy i co najmniej 2 wypraw. Ale jak już dojdzie do badań to wszędzie jest sprawnie i miło. Anestezjolog tylko jakiś dziwny i niemrawy. Lekarze - póki co poznałam tylko doktor Sarnowską. Podejście do choroby - pełen profesjonalizm, szczegółowość, umiejętność dostosowania do potrzeb itd... Podejście do pacjenta - już gorzej. Wali do człowieka na per ty, a na zadawane pytania udziel odpowiedzi opatrując je protekcjonalnymi komentarzami w stylu: "Ja widzę, że ty nic nie wiesz, bo jakbyś się trochę interesowała funkcjonowaniem organizmu kobiety to byś takich pytań nie zadawała", "mogą być komplikacje, bo Ty to grubawa jesteś". No i jak tu wyjść z nieświadomości, jak strach pytać, by się nie narażać na nieprzyjemności? Mimo wszystko jestem w stanie jakoś przeboleć nietaktowność i braki w kompetencjach społecznych pani doktor w imię właściwie przeprowadzonego zabiegu. Medycznie jej ufam. Trzymajcie kciuki - operacja już w przyszłym tygodniu.
2013-08-16 09:21 pacjent napisał:
ja nie wiem kogo oni tam zatrudniaja, chyba Panie w rejestracji pija sobie kawke, probuje sie dodzwonic od X czasu i bez skutku!!!!!!!!
2013-08-29 19:01 kasia napisał:
Ja dzwonię już 3 miesiące...i nic... Albo zajęte albo nikt nie odbiera... Muszę się pofatygować osobiście.
2013-09-08 11:05 Jędruś napisał:
Może macie złe numery telefonów! Kiedy potrzebuję dodzwaniam się za każdym razem, czy po 7, czy po 14. Albo zły numer, albo pech. Może się zdarzyć, że lekarze zawracają paniom głowę, prosząc o wyciągniecie konkretnej dokumentacji pacjenta (tego,który przyszedł do pani/pana dr po znajomości, bez wcześniejszej rejestracji). I tak bywa, jak wynika z moich obserwacji. Ogólnie jestem zadowolony z obsługi w Magodencie na Fieldorfa i Narbutta. Wyjątkowo super dziewczyną jest na recepcji Pani Kasia. Pozdrawiam pechowców.
2013-09-17 11:14 Jerzy Gugnacki napisał:
2013-09-17 Jerzy Ja nie miałem problemu z dodzwonieniem. Kilkakrotnie zapisywałem się do lekarza telefonicznie. Pozdrawiam
2013-09-23 14:27 xxxxx napisał:
oooooo
2013-09-26 09:33 pacjentka napisał:
nie mogę się dodzwonić a może Pan Jędruś ma specjalny nr, telefonu i zechciałby go udostępnić pozdrawiam
2013-10-09 17:08 on napisał:
W Magodencie od 3 miesięcy nie płaci się pensji pracownikom ' dodatkowym ' - lekarzom i pielęgniarkom .
2013-10-10 17:01 zatrudniony napisał:
Nie płacą pensij !!!!!!!!!!!
2013-10-14 19:06 m napisał:
zeby się dodzwonić to trzeba mieć nerwy ze stali!!!! i tak nic wielkie nic!!!
2013-10-28 15:33 adolf napisał:
jak to nie płacą pensji???? prosimy o więcej szczegółów......
2013-11-01 18:46 Krystyna napisał:
Od 4 lat korzystamy z usług dr Świrskiego, zawsze z trafną diagnozą. Oczywiście po wykonaniu wielu badań i konsultacji. Z roku na rok okres oczekiwania na wizyty, wydłuża się - oczywiście ze względów oczywistych, że przybywa pacjentek i tylko do tego doktora a w przychodni jest jeszcze 3?. " Niedopuszczalnym jest ograniczanie godzin przyjęć tego lekarza, tylko dlatego, że przyjmuje każdą ciężarną, nawet z błahym problemem (a ma prawo), - ograniczanie wydawania skierowań na badania w celu kontroli i diagnozy - panie Prezesie i Dyrektorze chcemy prowadzić profilaktykę naszych kobiecych spraw, bo mamy do tego prawo!,- wydawania skierowań na badania do zabiegu, do zrobienia w innym miejscu niż na Fieldorfa celowo zarządzonego - panie Prezesie jest nie na miejscu kobiety zdenerwowane swoim stanem zdrowia naciągać na wykonanie tych samych badań płatnie i już bez problemu na Fieldorfa?" Żądamy przywrócenia godzin pracy doktora Świrskiego nie trzy dni w tygodniu, ale pięciu, bez ograniczenia wydawania skierowań na przebadanie się. Jesteśmy z dr i to On dba o nasze zdrowie, a nie pan Dyrektor czy Prezes. Jesteśmy zaniepokojone wydarzeniami ostatnich miesięcy, śledzimy co nastąpi. Dzięki dr cieszymy się zdrowiem, wiele z nas życiem, jesteśmy z Nim i jak trzeba będzie, pójdziemy za Nim, jest nas około 500. stałe pacjentki
2013-11-05 17:49 anka napisał:
Wlaśnie wróciłam z wizyty u kardiologa P. GAŁĘZY. Tak nie profesjonalnego i nieprzyjemnego lekarza jeszcze nie spotkałam. Dlatego jeśli możecie unikajcie jej, gdyż i tak wam nie pomorze.
2013-12-01 14:54 Aisa napisał:
Ja po wizycie u chirurga onkologa ozdrowiałam.Jeszcze dobrze w gabinecie nie usiadłam a już padło pytanie po co przyszłam. No to mówię, że mam skierowanie /to było od ich onkologa/ i badania USG /też u nich robione/. Dowiedziałam się, że ona nie widzi co ma wycinać, że to wszystko kosztuje a ja chcę coś wycinać./byłam w ramach NFZ/ . Na USG, które było złe "machnęła ręką", skierowanie sobie zatrzymała, a mnie powiedziała, że ona jest chirurgiem i ja nie mam po co zabierać jej czas. No i fajnie. Zdanie onkologa się nie liczy, USG nic nie znaczy /po co je robili,/ skoro chirurg chorobę i to tą niewidoczną na zewnątrz, określa "na oko". Jestem już po jednej poważnej operacji onkologicznej i jednym zabiegu onkologicznym i nie trafiłabym do onkologa, gdyby nic się nie działo. A mówią, że czym wcześniej się pacjent zgłosi, tym pewniejsze jego wyleczenie. Zaraz - za wizyty u onkologa NFZ za mnie zapłaci, za USG też no i za wizytę u onkologa chirurga /dr J, Bobczewską/ też - to może to im już wystarczy? Może się uda i chory pacjent resztę zrobi prywatnie? Może, ale na pewno nie u nich.
2013-12-02 16:47 alutka napisał:
Po co komu telefon, jeśli nikt go nie odbiera? to chyba cos nie tak... przychodnia, do której nie mozna się dodzwonić o zadnej porze? niech to napiszą w swojej reklamie...
2013-12-13 19:24 Fighter napisał:
Ja dotychczas się dodzwaniałem, chociaż czasem z kłopotami. Dziś pierwszy dzień zapisów na badania w nowym roku, więc słuchawka cały dzień odłożona. Co ciekawe, odłożona nawet po godzinach urzędowania. Widocznie ktoś zapomniał położyć jej na widełki wychodząc.
2013-12-26 20:14 Niezadowolona napisał:
nie polecam, obsługa przychodni gburowata, recepcjoniści są bardziej zajęci pogaduszkami, niz obslugą pacjenta. Nie dość, ze wyniki rezonansu są wydawane dopiero od godz. 15, to jeszcze nie dostałam pełnej dokumentacji, choć zapłaciłam też za kliszę, nie tylko za wyniki na płycie. Gdy sie upomniałam o klisze, to kazano mi jeszcze czekać 45min, aż je wydrukują, choć mieli na to cały tydzień!! A na koniec nawet "Przepraszam" nie usłyszałam- Odradzam!
2014-01-20 10:04 Anna napisał:
Zadziwia mnie ilość negatywnych komentarzy. Leczę się tam już trzy lata i fakt nie zawsze mozna sie dodzwonić,ale jest to do zrobienia-lepiej dzwonic popołudniami,wtedy mniej pacjentów stoi przy ladzie i mają wiecej czasu na odbieranie tel.
2014-02-18 14:21 rozczarowany napisał:
A jak się czujecie jako pacjenci- już u lekarza. Czy jest wami zainteresowany, czy rozmawia o waszych dolegliwościach? Interesują mnie szczególnie onkolodzy na NFZ. Poczułem się jak intruz, który będzie leczony tylko w opłacalnym dla nich finansowo zakresie. Coraz częściej uważam, że lepiej leczyć się w publicznych ośrodkach zdrowia niż tych niepublicznych.
2014-02-19 09:07 Joanna napisał:
No cóż, ja się leczę od ponad roku. I raczej problemów nie miałam. Zawsze się dodzwoniłam, zostały mi udzielane rzetelne informacje. Jeśli okazywało się, że lekarz przyjmuje w innych godzinach to dzwoniono do mnie i informowano. Badania zlecone na cito rzeczywiście takie były. Na termin operacji też długo nie czekałam. Wszyscy mają pretensje do pań w rejestracji. To nie jest ich wina, że mają wytyczne ilu pacjentów mogą zapisać na dany dzień. A teraz popatrzmy na pacjentów. Umawiają wizyty, potem nie przychodzą w umówionym terminie. Zjawiają się po dwóch dniach i od razu pretensja, że trzeba czekać parę tygodni. nikt nie jest cudotwórcą. Ja jestem zadowolona. Może nie jest idealnie, ale jest dobrze. Kiedyś usiłowałam się zapisać do lekarza na Ursynowie i ogarnął mnie śmiech. Osobiście nie mogłam tylko przez infolinię. No więc stoję sobie przed rejestracją, dzwonię i widzę przez szybę jak pani podnosi słuchawkę i ze mną rozmawia. zasady muszą być!! A może by tak czasami z uśmiechem, nawet jak boli, a nie od razu postawa roszczeniowa?
2014-03-03 11:53 Teresa napisał:
Mieszkam za granica i szukam kardiologa dla mojej Mamy, ktora mieszka na Pradze. Znalazlam to Centrum w Internecie ale nie ma szansy sie dodzwonic. Nie moge tam pojsc, zeby zdobyc wiecej informacji. Telefonu nikt nie odbiera, dzwonie juz kilka godzin. Poszukam jakiejs innej przychodni. Moze potrzebuja tam personelu, moze po prostu jest to ogromnie popularne miejsce. No coz...
2014-03-03 11:57 Teresa napisał:
Dziekuje wszystkim za pozostawione tu opinie. To na pewno nie jest miejsce dla mojej Mamy i innych chorych, starszych ludzi.
2014-03-19 12:31 Olena Kuchta napisał:
17.02 2014r. miałam operację na oddziale chirurgii onkologicznej w tym szpitalu . Od pierwszego dnia mojego pobytu słyszałam bardzo dobre opinie o personału od pacjentów przebywających w szpitalu co potwierdzam, rzeczywiście jest fachowa, miła, oddana obsługa. Chcę podziękować z całego serca Pani doktor Monice Jabłońskiej za doskonale zrobioną operacje i całemu personału za ciepłą, wspaniałą medyczną opiekę Jestem bardzo zadowolona Polecam Olena Kuchta
2014-05-18 22:02 irkra53 napisał:
interesuje mnie informacja na temat koronografi przeprowadzanej w tym szpitalu bardzo się boję i interesuje mnie każda opinia
2014-09-09 01:25 awa napisał:
koronarografii

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Twoja-Praga.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii












wstecz