Przychodnia

[0.03]    opinie: 94
Praga Północ
ul. Dąbrowszczaków 5a
03-476 Warszawa
tel. 22 619-34-81
www: www.szpzlo.pl

aktualizacja:
12.07.2022
dodano: 10.08.2012
Oceń:  
Opis
Zdjęcia
Opinie (28)
Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego przyjmuje osoby ubezpieczone w NFZ

Centrum Diagnostyczno-Specjalistyczne i Przychodnia Rodzinna

Podstawowa Opieka Zdrowotna:

OPIEKA STOMATOLOGICZNA
  • poradnia chirurgii stomatologicznej
  • poradnia protetyki stomatologicznej
  • poradnia stomatologiczna dla dorosłych
  • poradnia stomatologiczna dla dzieci

OPIEKA SPECJALISTYCZNA
  • poradnia alergologiczna     
  • poradnia alergologiczna dla dzieci     
  • poradnia chirurgiczna     
  • poradnia chirurgiczna dla dzieci     
  • poradnia dermatologiczna     
  • poradnia diabetologiczna     
  • poradnia ginekologiczna     
  • poradnia kardiologii dziecięcej     
  • poradnia leczenia bólu     
  • poradnia logopedyczna     
  • poradnia neurologiczna dla dzieci     
  • poradnia okulistyczna dla dzieci     
  • poradnia onkologiczna     
  • poradnia ortopedyczna dla dorosłych     
  • poradnia ortopedyczna dla dzieci     
  • poradnia otolaryngologiczna     
  • poradnia otolaryngologiczna dla dzieci     
  • poradnia pulmonologiczna    

REHABILITACJA I FIZYKOTERAPIA
  • poradnia rehabilitacji i fizykoterapii   
 
DIAGNOSTYKA
  • laboratorium analityczne
  • pracownia USG     
  • pracownia RTG     
  • pracownia audiometryczna     

MEDYCYNA PRACY
  • poradnia medycyny pracy

Kierownik Przychodni
lekarz specjalista Grażyna Karczewska

Zastępca Kierownika
mgr Małgorzata Lada
telefon: 22 677-26-52
e-mail: malgorzata.lada@szpzlo.pl

Wasze komentarze

64x64

smiecinski1993@gmail napisał:

Naprawdę dziś miałam robione tam usgie i pan doktor stwierdził że ma zły sprzed do robienia usgie i że on nie widzi nic ale chyba ciąża pozamaciczna naprawdę bawo dla tej przychodni i dla tego lekarza który tam robi usgie
2022-06-14 22:23
64x64

Jolanta skarga napisał:

W dniu 19.04 br zgłosiłam się do Waszej placówki stomatologicznej, z opuchniętą i obolałą twarzą. przyjął mnie lekarz Dmitruk wypisał mi receptę na antybiotyk ( już w tym momencie razem z receptą powinnam dostać skierowanie na prześwietlenie ) Dzisiaj 26.04 br poszłam tam ponownie po skierowanie na RNG, Dmitruk wspomagany przez personel pomocniczy mi odmówił , zapisali mnie na 18.05,br na godzinę 10. "Wkurzyłam" się maksymalnie ,bo : do tego momentu twarz może mi ponownie spuchnąć i ząb ponownie boleć. To ja mam czekać do 18.05.br po to aby łaskawca Dmitruk dał mi skierowanie na prześwietlenie ,bo przecież nie ma "rentgena" w oczach. "Debilizm" w postępowaniu lekarza jest rażący' dzisiaj kiedy domagałam się ww. skierowania cytuję co powiedział Dmitruk: że 19.04.br przyjął mnie łaskawie bez kolejki a nie musiał. Po pierwsze we wszystkich przychodniach lekarz ma obowiązek przyjąć obolałego pacjenta, nie robi mi łaski ,bo to jest jego psi obowiązek. o jakiej kolejce on mówi ? zarówno 19 jak i dzisiaj 26,04 przychodnia "świeciła" pustkami . Kiedy poszłam do jego gabinetu nikogo nie było ,gabinet pusty ,korytarz też. To jest rezultat tego, że ludzie się zapisują i nie przychodzą. A lekarz siedzi i "gruchy obija" Pytam się co by mu się stało gdyby to skierowanie mi wystawił ? Zero empatii, zero życzliwości i przyzwoitości. Za co Wy przychodnia mu płacicie ?? w innych przychodniach jest przyjęte, że obsługa pomocnicza dzwoni dzień wcześniej do pacjenta i potwierdza jego wizytę. jeśli pacjent z jakiegoś powodu rezygnuje dzwoni do następnego z kolejki. I taki Dmitruk miałby zajęcie, a tak nie ma roboty i jeszcze zbywa pacjentów. Takie metody to były w PRL-u, nie wiem skąd on się "urwał" ale najwyższa pora uświadomić, go kto jest dla kogo , pacjent dla niego czy odwrotnie. Wszyscy płacimy składki i znamy swoje prawa. To nie kraj socjalistyczny ,że można lekceważyć pacjenta . Proszę skasować moją wizytę 18.05,br. nie mam zamiaru korzystać z jego " łaski" Ww. sytuację potwierdzi moja koleżanka z którą byłam .
2022-04-28 22:31
64x64

Tania napisał:

Przychodnia jak z minionej epoki. Olewanie pacjenta, prostactwo i niekompetencja. Nie tylko na recepcji, bo lekarze z którymi miałam do czynienia nie byli lepsi
2022-01-30 22:54
64x64

AldonaC napisał:

obsługa telefonu zdaje się przekraczać umiejętności pracowników tej przychodni, dodzwonienie się jest praktycznie niemożliwe, super w dobie koronawirusa.
2020-06-01 11:16
64x64

mefiu501@wp.pl napisał:

Nie polecam szczegolnie dermatologia.Maz leczy sie od ponad roku i nici a pierwsze leki jakie Pani doktor przepisala to nie na ta chorobe.Ostatnio mezowi dala skierowanie do innej poradni poniewaz nie miala pojecia jaki mu pomoc na dodatek zadnej recepty nie wypisala.Kapletna zenada jezeli chodzi o ta przychodnie.P.dermatolog niech zacznie sie myc a nie smrod jej perfum powoduje kaszel wchodzac do gabinetu.
2017-02-09 14:15
64x64

Choranawora napisał:

Asolutnie nie polecam, próby dodzwonienia się gdziekolwiek do tej przychodni mogą doprowadzić do szału.
2016-05-13 11:28
64x64

Klaudia napisał:

Lekarz ginekolog nawet dobry lecz położna nie miła wręcz paskudne zachowanie nie polecam .
2016-02-25 20:40
64x64

agusia85 napisał:

Stomatologia jest super, byłam i polecam.
2015-04-30 18:23
64x64

Sylwia napisał:

Całe życie leczę się w tej przychodni, fakt,że dodzwonić się nie można,ale panie w rejestracji u internisty uwijają sie jak mogą, co do poradni specjalistycznej mam kilka zastrzeżeń. Brak miejsc nie jest winą pań w rejestracji czy lekarzy. Pacjenci bardzo często awanturują się bez powodu, nawet aferę za 10 minut opóźnienia potrafią zrobic,a co drugi chce bez kolejki bo on tylko receptę. Nic dziwnego że lekarze są po takich zachowaniach nieprzyjemni. Od pacjentów też powinni się kultury wymagać.
2015-04-23 23:45
64x64

Anna napisał:

Rejestracja czy to do lekarza rodzinnego czy w innej poradni to szczyt chamstwa - telefoniczna jest niemożliwa, bo odkładają słuchawki (sama widziałam!) a osobiście jak się tam pójdzie (tylko trzeba z łóżka wyciągnąć chore dziecko z gorączką po 7, bo przecież je same w domu nie zostawię) to traktują człowieka jak najgorsze zło, które je spotkało, a one "biedne" jeszcze muszę się z tym "złem" zająć. Nie lepsze opnie mają lekarze, przychodzą do przychodni jakby za karę (no tak, bo jak pacjenci przychodzą na nfz to za mało żeby się uśmiechnąć!) i traktują pacjenta z góry, bez szacunku. Nie neguję ich zdolności lekarskich, ale z takim podejściem to nawet dobry lekarz może się pomylić i postawić złą diagnozę! Proszę aby ktoś się wziął za ta przychodnię - zwolnił całą rejestrację - na pewno znajdą się młodsze i milsze kobiety na ich miejsce, które sprostają (nie tak trudnemu) zadaniu jak rejestracja pacjenta! Po takich zwolnieniach to może i lekarze zmienią swoje nastawienie....
2015-03-18 10:05
64x64

Iwona napisał:

Stomatolodzy. To okropnego baby, które nie przyjmują z bólem zęba. Ja cierpiałam a szanowna dr hryniuk listopadzka wyprosiła mnie dwa razy z gabinetu. Nic tylko się poryczałam. Musiałam pójść prywatnie na leczenie bolącego zęba. Pozdrawiam . CIERPIĄCA
2015-03-15 10:07
64x64

Ania napisał:

Najgorszy lekarz tej przychodni - dr. Skrzypkowski - tragedia i porażka. On nawet zwierząt nie powinien leczyć!!!!!!!!!!!!!!!
2015-03-12 15:20
64x64

Starajacy się dodzwo napisał:

Proszę o doszkolenie pracowników recepcji, oraz osoby obsługujące kontakt telefoniczny na centrali. W celu uzyskania połączenia z centralą wykonałam 8 prób w ciągu dwóch dni. Gdy finalnie udało mi się połączyć z centralą w 9 próbie, Pani przełączyła moje połączenie i zostałam rozłączona. Kolejny raz uzyskując połączenie z centralą Pani poinformowała mnie ,że mam dzwonić po 14 tej bo teraz odbywają się szkolenia, w momencie podawania mi bezpośredniego numeru w tym samym momencie rozmawiała z koleżanką, numeru nie uzyskałam Pani się rozłączyła. Zadzwoniłam po raz kolejny połączyłam się i udało się Pani podała mi pełen numer. Teraz kwestia czy uda się dodzwonić pod podany numer? Właściwe traktowanie pacjentów, jasny i czytelny przekaz znacznie skróciłby czas i niepotrzebne próby kontaktu.
2015-01-16 12:30
64x64

kasia napisał:

Stomatologia to koszmar z najstraszniejszego snu.Pani dentystka po trzydziesto minutowym spóżnieniu z ogromnym niesmakiem zaczęła przyjmować pacjentów.Nie chce mi sie nawet tego opisywać w skrócie to szczyt chamstwa i totalny brak empatii .
2014-12-29 22:28
64x64

bużka napisał:

Witam wszystkich oczekujących do lekarza.....Jutro muszę tam się stawić na zrobienie zastrzyku.....Nie wiem czego mam się spodziewać.Jestem uczulona na złe traktowanie pacjenta....Mogę zrobić raban.....Oj będzie się działo......
2014-07-04 17:46
64x64

pacjentka napisał:

Po pierwsze, to długi termin oczekiwania na wizytę nie jest winą lekarzy tylko NFZ, bo lekarze dostają przykładowo pieniądze na 100 osób w danym półroczu. Gdy ten limit się wyczerpie, to albo my musimy zapłacić za wizytę albo lekarz pracuje za darmo i na czarno. Po drugie, Panie które siedzą w rejestracji MUSZĄ po pierwsze zarejestrować osoby stojące w kolejce, bo wyobrażam sobie państwa, którzy tutaj soczyście opisują, przed okienkiem, gdzie Pani w rejestracji gada przez telefon i kogoś zapisuje a Wy MUSIELIŚCIE PRZYJŚĆ OSOBIŚCIE! Trochę wyrozumiałości
2014-06-18 11:24
64x64

Aldona ! napisał:

Dodzwonić się nie da jest to tak niemożliwe jak zapłacić kartą w biedronce , kiedyś zapisałam sie do alergologa na wzyte czekałam półtora miesiąca więc nie najgorzej . dwa dni przed wiuzytą zadzwoniono do mnie że Lekarz poszedł nma urlop . poprosiłam wiec o nowy termin którego nie ogła mi dac miała zadzwonic za miesiąc lekarz tez człowiek niewiadomo kiedy wróci ....
2014-04-28 15:43
64x64

Ewa napisał:

Byłam, ludzi tłum, Panie w recepcji są od wszystkiego, nie działa system, i jeszcze mają odbierać telefony.. Ja dodzwoniłam się po 20-stu minutach ale dało się, Inne przychodnie mają swoje call center do obsługi telefonicznej pacjenta a to że ta przychodnia nie ma to nie jest wina Pań w rejestracji!
2014-03-14 21:55
64x64

ona napisał:

Na prawdę, sama do nich dzwonię dziś po raz setny i nikt nie odbiera masakra jakaś po co oni mają do cholery telefony
2014-02-24 11:53
64x64

EWA napisał:

NIKT TAM NIE ODBIERA!!! ZYCZE TYM PANIOM SMACZNEJ KAWY I DOBREGO PĄCZKA!
2014-02-04 15:10
64x64

koma napisał:

Dodzwaniasz się jak nie ma już wolnych terminów
2013-10-07 15:23
64x64

Doris napisał:

Szok!!!, dzwonię i dzwonię i nikt nie odbiera! Pani w centrali podała mi nr bezpośredni do ortopedy, ale tam dalej nikt nie odbiera tel: 619 34 81 wew. 2108. Mam malutkie dziecko, więc nie chce jej ciągnąć w kolejki wśród chorych ludzi, aby tylko umówić termin wizyty, ale to szok!. Wcześniej korzystałam z prywatnej przychodni no i tam rzeczywiście wizyta za kilka dni za odpowiednią cenę! Teraz potrzebuję skierowania od lekarza, na rezonans kręgosłupa bo ledwie chodzę, ale NFZ tylko ściąga kasę, a leczyć trzeba się prywatnie!. Kiedy ten kraj będzie dla Obywateli, a nie odwrotnie! Boże Błogosław Polskę i ludzi odpowiedzialnych za Nasz Kraj!!!!
2013-09-02 14:26
64x64

Nieczynny telefon napisał:

Ja od 3 dni dzwonię żeby zapisać dziecko do laryngologa i nikt nie odbiera telefonu a pani z centrali już mi podala 2 inne i też nikt nie odbiera tel :670 11 75 :619 28 40 cent . 22 619 34 81... Specjalność tej przychodni ,to nie odbieranie telefonów proszę zająć się tą sprawą...
2013-07-04 10:47
64x64

kritzky napisał:

do ortopedy zapis na wrzesień ? 3 miesiące czekania w bólu - Porażka ): systemu nfz. a za 200zł w innych placówkach(prywatnie) ortopeda przyjmuje natychmiast. Lekarze -...hm.... konowały
2013-06-06 10:16
64x64

Wk..wiony rodzić! napisał:

Pojęcie ludzkie przechodzi co się wyprawia w tej zasranej rejestracji...można dzwonić non-stop przez 30 min a jakimś cudem wiecznie zajęte... jak teleturniej... kawkę popijają, grzeją dupska i kasę z podatków PRZYWŁASZCZAJĄ!!
2013-06-05 08:08
64x64

ja napisał:

nocna pomoc lekarska jest w nagłych przypadkach, doraźnie. Przeciez nie wypracują całego planu leczenia. Nastepnego dnia trzeba iśc do swojego lekarza...
2013-02-25 11:51
64x64

Ania napisał:

Lekarz na nocnej pomocy przy 40stopniowej gorączce, w dwóch przypadkach zalecił nurofen, a przy anginie orofar..
2013-02-06 09:56
64x64

Zła pacjętka napisał:

Baba w rejestracji alergologicznej co chwila rozłącza telefon, nie chce jej się odebrać. Niestety trzeba jechać osobiście
2013-02-01 13:09

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Twoja-Praga.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii

Ostatnio dodane firmy

Ostatnio dodane instytucje

Przedszkole Specjalne nr 438

Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 10

Fundacja Nadzieja Imigranta

Poczta Polska

Przedszkole nr 295 - Filia

Stacja Praga

Szkoła Podstawowa nr 397 im. Bohaterów Olszynki Grochowskiej

Przedszkole Publiczne Edulica


wstecz

Polecamy

Bezpłatne ogłoszenia