Toggle navigation
Start
Info
Ciekawe miejsca
Informacje
Imprezy dla dzieci
Mieszkania
Komunikacja
Absurdy
Raport
Wycieczki po Pradze 2024
Sztuki teatralne
Wydarzenia
Wystawy
Archiwum
Praga
Dawna Praga
Detal
Handel
Fabryki Pragi
Historia Pragi
Kościoły Pragi
Kapliczki Pragi
Książki o Pradze
Ludzie Pragi
Miejsca
Nasza Praga
Parki na Pradze
Praskie pomniki
Sztuka
Ulice
Zabytki Pragi
Zagadki
Firmy
Instytucje
Bezpieczeństwo
Kultura
Organizacje
Służba zdrowia
Oświata
Urzędy
Wiara
Ogłoszenia
Kupię
Oddam
Sprzedam
Praca
Zamienię
Dodaj ogłoszenia
Galeria
Bliżej natury
Ciekawe miejsca
Inwestycje
Osiedla i ulice
Praskie spacery
Praskie zabytki
Wydarzenia na Pradze
Reklama
Kontakt
Strona główna
Info
Informacje
Wielkie, dmuchane łabędzie popłynęły Wisłą w grudniu?
13.12.2024 | Autor: Informacja prasowa
Wielkie, dmuchane łabędzie popłynęły Wisłą w grudniu? Dziś to możliwe, bo międzynarodowy touroperator Join UP! właśnie rozpoczął polską edycję swojej europejskiej kampanii w mediach społecznościowych, wykorzystującą technologię rozszerzonej rzeczywistości (AR), by podkreślić znaczenie celebrowania chwil i radości płynącej z podróżowania.
Join UP! łączy się z podróżnikami poprzez rozszerzoną rzeczywistość
W europejskiej kampanii widzimy ogromne, trójwymiarowe obiekty, inspirowane wakacjami, takie jak dmuchane piłki plażowe, pączki i tratwy – czy w Warszawie – dmuchane łabędzie, umieszczone w charakterystycznych miejscach miast. Dodatkowo, polska odsłona wspierana jest konkursem „Zgadnij, wygraj, zrelaksuj się”, którego zwycięzca wybierze się w podróż do Egiptu.
Â
Aby wziąć udział w konkursie, należy obejrzeć
wideo
i odgadnąć, gdzie zostało nakręcone oraz co dokładnie przedstawia. Zwycięzca otrzyma voucher o wartości 4000 zł na wycieczkę do Sharm El Sheikh, a losowanie odbędzie się 5 stycznia 2025 roku.
Celem kampanii jest przywołanie atmosfery zabawy i relaksu, typowej dla nadmorskich wakacji. Jak podkreśla Laima Mickeviciene, Menedżerka Marketingu Join UP! Europe, instalacje mają przypominać ludziom o potrzebie przerw w codziennym życiu, radości z podróżowania oraz o nawyku doceniania siebie – nie jako okazjonalnej praktyki, lecz jako codziennego zwyczaju, nawet w zabieganym środowisku pracy i miejskim zgiełku.
„Dzisiejszy świat, nastawiony na szybkie tempo, często zmusza nas do poświęceń i życia pod presją, by osiągnąć sukces. Choć osiąganie celów wymaga ciężkiej pracy, to bez odpowiedniego doceniania siebie wiąże się również z lękiem, wypaleniem i uczuciem pustki. Nasza koncepcja Celebrate Yourself opiera się na przekonaniu, że podróżowanie przekształca ludzi dążących do sukcesu w tych, którzy potrafią cieszyć się życiem, doceniać siebie i odpowiednio nagradzać” – mówi Mickeviciene.
Kampania wpisuje się w trendy kształtujące rynek rozszerzonej rzeczywistości w branży turystycznej, który – według raportu The Business Research Company – ma wzrosnąć do 12,83 miliarda dolarów do 2027 roku, przy średniorocznym tempie wzrostu (CAGR) wynoszącym 27,4%. Raport podkreśla, jak AR zmienia sposób angażowania klientów, wzbogacając doświadczenia i tworząc immersyjne połączenia z marką.
W krajach bałtyckich – Estonii, Łotwie i Litwie – gdzie również działa Join UP!, kampania zyskała ogromną popularność w mediach społecznościowych. Posty z kreatywnymi przedstawieniami dmuchanych piłek, pączków i tratw w kształcie łabędzi dotarły do ponad 435 tys. kont, a łączna liczba wyświetleń wyniosła prawie 650 tys., obejmując zarówno obserwujących markę, jak i użytkowników z rekomendacji. Na Litwie odnotowano wyjątkowe wyniki na Instagramie – zaangażowanie wzrosło tam aż o 158%. Dodatkowo kampania zdobyła uznanie w brytyjskim sektorze marketingu turystycznego, m.in. dzięki uwzględnieniu jej w tygodniowym przeglądzie Willa Stogdale’a, czołowego marketera w branży turystycznej.
Zainspirowana globalnymi markami, wykorzystującymi rozszerzoną rzeczywistość, w której grafika 3D jest integrowana z wideo, Join UP! zaadaptowała format, dostarczając świeże, immersyjne doświadczenie lokalnym rynkom. Ma ono na celu podkreślenie, że życie jest podróżą i aby uczynić ją przyjemną, warto znaleźć sposoby na celebrowanie chwil i nagradzanie siebie. Dzięki temu, Join UP! przesuwa granice kreatywności w branży, budując głębsze relacje z podróżnikami i wyznaczając nowe standardy marketingu doświadczeń w turystyce.
Źródło: The Business Research Company, „Augmented Reality in Travel and Tourism Global Market Report”.
Wasze komentarze
greg napisał:
"Celem kampanii jest przywołanie atmosfery zabawy i relaksu" - zabawa dla inteligentnych inaczej?
2024-12-16 10:57
Dodaj komentarz
dowolny wyraz 6 literowy:
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Twoja-Praga.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii
Najnowsze informacje
Zielony projekt z BO wyrzucił kierowców z chodnika. Będzie pas zieleni
Konserwatorka dzieł sztuki przeprowadziła prace ratunkowe polichromii z...
Nie mieli łatwego życia. Uciążliwy sygnał został wyłączony
Najważniejsze wydarzenia 2024 roku w Warszawskim ZOO i plany na przyszłość
Akademia LEGO Pana Kleksa od 13 do 18 stycznia w Promenadzie!
Praga w cieniu "Złego Samarytanina" - thriller Jarosława Dobrowolskiego
Najczęściej czytane
Spacer: GRO spacer architektoniczny
Dawne nazwy ulic na Grochowie
Świąteczny nastrój wraca do Konesera. Klimatyczne lampiony, lodowisko i...
"Kamienne oblicze" usunięte z placu Wileńskiego. Został pusty cokół
Dyskusja wokół Jeziorka Gocławskiego
Grochowska piekarnia do wyburzenia?
Polub nasz fanpage i bądź na bieżąco
Baza firm (3315)
Czas wolny
(115)
Dom i ogród
(131)
Dziecko
(130)
Edukacja
(71)
Finanse
(71)
Gastronomia
(473)
Motoryzacja
(330)
Noclegi
(26)
Sport
(66)
Ślub
(39)
Uroda
(177)
Usługi
(238)
Zakupy
(873)
Zdrowie
(462)
Zwierzaki
(21)
Dodaj firmę od 49zł
Baza instytucji
Bezpieczeństwo
Kultura
Organizacje
Służba zdrowia
Oświata
Urzędy
Wiara
Polecamy
Zagadki
Bezpłatne ogłoszenia
Kupię
Oddam
Sprzedam
Praca
Zamienię
Dodaj ogłoszenia
Polityka prywatności
Regulamin
Mapa strony
Patronaty
Start
Info
Praga
Firmy
Instytucje
Ogłoszenia
Galeria
Reklama
Kontakt
x
Info
Ciekawe miejsca
Informacje
Imprezy dla dzieci
Mieszkania
Komunikacja
Absurdy
Raport
Wycieczki po Pradze 2024
Sztuki teatralne
Wydarzenia
Wystawy
Archiwum
Praga
Dawna Praga
Detal
Handel
Fabryki Pragi
Historia Pragi
Kościoły Pragi
Kapliczki Pragi
Książki o Pradze
Ludzie Pragi
Miejsca
Nasza Praga
Parki na Pradze
Praskie pomniki
Sztuka
Ulice
Zabytki Pragi
Zagadki
Firmy
Instytucje
Bezpieczeństwo
Kultura
Organizacje
Służba zdrowia
Oświata
Urzędy
Wiara
Ogłoszenia
Kupię
Oddam
Sprzedam
Praca
Zamienię
Dodaj ogłoszenia
Galeria
Bliżej natury
Ciekawe miejsca
Inwestycje
Osiedla i ulice
Praskie spacery
Praskie zabytki
Wydarzenia na Pradze
Reklama
Kontakt