Rośnie sprzedaż mobilnych biletów

21.11.2011
Coraz więcej pasażerów w stolicy sięga po komórkę w celu zakupu biletu komunikacji miejskiej.

Sprzedaż za pomocą tego mobilnego kanału dystrybucji systematycznie i dynamicznie wzrasta. Na początku tego roku za pośrednictwem telefonów sprzedawano ok. 20 tysięcy biletów miesięcznie, obecnie po wprowadzeniu kolejnych operatorów,  sprzedaje się ich prawie dwa razy więcej.

Warszawiacy przekonali się do mobilnych rozwiązań, dzięki którym mogą bez przeszkód zapłacić za przejazd o każdej porze dnia i nocy. W grudniu 2008 roku, po uruchomieniu pierwszej tego typu usługi sprzedano 4,6 tys. biletów.

„Próg” sprzedaży 10 tys. sztuk został przekroczony po raz pierwszy we wrześniu 2009 roku, a 20 tys. w marcu br.

Kolejną granicę – 30 tys. osiągnięto we wrześniu br. a w  październiku 2011 roku sprzedaż wzrosła do ponad 37 tys. sztuk.

Pasażerowie w Warszawie mogą obecnie korzystać z usług trzech operatorów (mPay, SkyCash, moBILET). Za pośrednictwem telefonów można kupować bilety czasowe, krótkookresowe oraz jednorazowe.

Ogółem, od stycznia do końca października br., przez komórkę sprzedano ponad 300 tys. biletów.


Źródło: ZTM.WAW.PL



Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Twoja-Praga.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii

Polub nasz fanpage i bądź na bieżąco

Polecamy

Bezpłatne ogłoszenia