Toggle navigation
Start
Info
Ciekawe miejsca
Informacje
Imprezy dla dzieci
Mieszkania
Komunikacja
Absurdy
Raport
Wycieczki po Pradze 2023
Sztuki teatralne
Wydarzenia
Wystawy
Archiwum
Praga
Dawna Praga
Detal
Handel
Fabryki Pragi
Historia Pragi
Kościoły Pragi
Kapliczki Pragi
Książki o Pradze
Ludzie Pragi
Miejsca
Nasza Praga
Parki na Pradze
Praskie pomniki
Sztuka
Ulice
Zabytki Pragi
Zagadki
Firmy
Instytucje
Bezpieczeństwo
Kultura
Organizacje
Służba zdrowia
Oświata
Urzędy
Wiara
Ogłoszenia
Kupię
Oddam
Sprzedam
Praca
Zamienię
Dodaj ogłoszenia
Galeria
Bliżej natury
Ciekawe miejsca
Inwestycje
Osiedla i ulice
Praskie spacery
Praskie zabytki
Wydarzenia na Pradze
Reklama
Kontakt
Strona główna
Info
Informacje
Bogatsza oferta handlowa Atrium Promenada
Dodano: 07.11.2016, modyfikacja: 07.11.2016
W Atrium Promenada powstało siedem pop-up storów. Są wśród nich sklepy znanych międzynarodowych marek, jak i polskich projektantów. Multibrandowe butiki otworzyli: GAVEL WARSAW, Super Story i Slowfashion. Swój nowy koncept sprzedażowy uruchomił także Lorens & Wiktor. Z myślą o najmłodszych wystartowały pop-upy odzieżowe (Royal Kids, BETITO) oraz z zabawkami (Imaginarium). W planach Atrium są już kolejne otwarcia sklepów w tej formule.
Pop-up story to odpowiedź na zmieniające się potrzeby zarówno najemców, którzy chcą podnieść zaangażowanie klientów w markę i jeszcze bardziej otworzyć się na bezpośrednią relację z nimi, jak też klientów, którzy coraz częściej sięgają po niszowe produkty, poszukują asortymentu, który jest niepowtarzalny, a tym samym podkreśla ich indywidualizm i zapewnia wyjątkowe doświadczenia zakupowe. Cenią sobie bezpośredni kontakt z marką, jej nieszablonowe podejście handlowe oraz możliwość spotkania z projektantem.
Z tej formuły sprzedażowej coraz częściej korzystają zarówno giganci rynku modowego, którzy chcą zbadać potencjał danej lokalizacji, jak i znane krajowe i międzynarodowe sieci, które w pop-upach organizują eventy czy promocje limitowanych kolekcji. Krótkoterminowy najem i stosunkowo niewielkie nakłady na urządzenie i wyposażenie lokalu, sprawiają, że ten format handlowy cieszy się zainteresowaniem również tych detalistów, którzy swoje produkty sprzedają wyłącznie przez internet, w swoich showroomach czy na popularnych cyklicznych targach tematycznych. Mowa tu o młodych markach, start-upach i lokalnych producentach, dla których ta unikalna formuła sprzedaży jest szansą na otwarcie się na szerszą grupę klientów, a tym samym budowanie świadomości brandu i weryfikację potencjału sprzedażowego.
- Sprzedaż jest jednym z najistotniejszych elementów składających się na sukces marki, zarówno najemcy, jak i centrum handlowego. Zatem to, w jaki sposób ten sukces uda się osiągnąć, jest wspólnym działaniem właścicieli obiektu i najemców. Dynamicznie rozwijająca się branża sprzedaży detalicznej wymaga od właścicieli nieruchomości i najemców ścisłej współpracy. Podnosimy zatem standard obiektów, a dzięki luksusowi wynikającemu z posiadania dominujących centrów o dużej i wciąż dodatkowo powiększanej powierzchni handlowej możemy też wspierać niestandardowe formy aktywności takie, jak właśnie pop-upy – mówi Scott Dwyer, prezes Atrium Poland Real Estate Management.
- Stawiamy na nowoczesne podejście do zakupów i sprzedaży. Wprowadzając nowy koncept handlowy chcemy współtworzyć inspirujące środowisko zakupowe dla naszych klientów
i najemców. Pop-up story są kreatywne, budzą emocje i zaangażowanie. Są odpowiedzią na potrzebę częstszych nowości w ofercie. Zmieniający się, a nawet niedostępny w innych sklepach asortyment pop-up storów, daje poczucie ekskluzywności, odpowiada na potrzeby związane z oryginalnością produktu, który jest trudny do zdobycia. Wierzę, że ta popularna na Zachodzie formuła spotka się z dużym zainteresowaniem klientów Atrium Promenada oraz – dzięki swojej innowacyjności i elastyczności – zachęci do współpracy z nami kolejnych najemców – mówi Agata Szczęsna, dyrektor Atrium Promenada.
Wśród pierwszych siedmiu pop-up storów otwartych w Atrium Promenada jest GAVEL WARSAW – multibrandowy butik z akcesoriami od polskich projektantów i designem. Jego pomysłodawcą jest Gavel Grzegórski jeden z najpopularniejszych projektantów w Polsce.
W formule pop-up store powstał także Super Story oraz Slowfashion (oficjalne otwarcie
w połowie listopada) – stworzone z myślą o kreatywnych twórcach i konsumentach. To topowe koncepty modowe, które w swojej ofercie posiadają ubrania oraz dodatki najpopularniejszych polskich projektantów mody. Kolejny nowo otwarty pop-up należy do męskiej marki modowej – Lorens & Wiktor.
Segment dla dzieci w formule pop-up store wzbogaciły z kolei marki: Royal Kids z dziecięcą kolekcją odzieży takich brandów jak Tommy Hilfiger czy Diesel; BETITO – z ofertą odzieżową znanych i renomowanych zachodnioeuropejskich marek takich, jak: Mayoral, Reima czy Losan oraz Imaginarium – wyspecjalizowana sieć sklepów z zabawkami o najwyższej gwarancji jakości i bezpieczeństwa.
Atrium Promenada to największe i najnowocześniejsze centrum handlowe w prawobrzeżnej części Warszawy i flagowy projekt w portfolio Grupy Atrium. Na 49,2 tys. mkw. powierzchni handlowej do dyspozycji odwiedzających jest ponad 180 sklepów i lokali usługowych. Od 2015 roku trwa proces modernizacji i rozbudowy obiektu. Docelowo powierzchnia centrum zostanie podwojona, oferując łącznie ponad 90 000 mkw. Odmienione centrum umocni swoją pozycję jako handlowa wizytówka prawobrzeżnej Warszawy i bijące serce dzielnicy, odzwierciedlając koncepcję nowoczesnego centrum handlowego: „the place to be – miejsce, w którym warto być” w tym regionie.
Od października 2016 klienci Atrium Promenada mogą już korzystać z nowej części obiektu, otwartej w ramach II fazy rozbudowy. Powiększyła ona centrum o 4200 mkw. Wizytówką nowej części Promenady jest elegancki design w postaci unikatowej, złotej fasady oraz intrygujący i nowoczesny projekt wnętrz, nawiązujący do koncepcji Grand Magasine, znanej z najlepszych galerii handlowych Londynu czy Paryża.
We wnętrzach Atrium Promenada zadebiutowały nowe marki modowe i kosmetyczne,
a niektórzy z dotychczasowych najemców: Go Sport, salon optyczny Robak, Wólczanka oraz Jatomi Fitness otworzyli swoje lokale w nowych aranżacjach. W nowej części pojawiły się także sieć drogerii Rossmann oraz salon Elite Nail Look, który oferuje klientom najwyższej jakości zabiegi stylizacji paznokci czy szeroki wachlarz usług z zakresu kosmetyki i medycyny estetycznej. Premierą jest także butik luksusowej marki Tous i biuro podróży Rainbow Tours.
Obok wzbogaconej oferty handlowej Atrium Promenada oferuje klientom szereg udogodnień, w tym m.in.: interaktywny punkt informacyjny, komfortowe strefy relaksu ze wzmocnionym sygnałem Wi-Fi, punkty ładowania urządzeń mobilnych oraz nowoczesne i stylowe toalety.
Z myślą o cyklistach powstał zadaszony parking, a także dwie samoobsługowe stacje naprawy rowerów IBOMBO. Z kolei właściciele czworonogów mogą podczas wizyty w centrum zostawić pupila przed wejściem w specjalnie wyposażonej dla niego strefie.
TJ/IP
Więcej informacji
Ulica Ostrobramska
Ulica Nowaka-Jeziorańskiego
Dodaj komentarz
dowolny wyraz 6 literowy:
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Twoja-Praga.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii
Najnowsze informacje
Warszawa najważniejszym ośrodkiem muzycznym w Polsce
Lecznica Rondo Wiatraczna wróciła pod dawny adres
Pustułki ponownie wybrały Galerię Wileńską na swój dom. Kolejne młode...
"Wszyscy jesteśmy pieszymi" - Pierwsza Piesza Masa Krytyczna za nami
Biedronka przy Podskarbińskiej przeszła mocny lifting. Teraz to Biedronka 3.0
Niezwykła ławeczka stanęła w ogrodzie zoologicznym. Upamiętnia...
Najczęściej czytane
Grochowska piekarnia do wyburzenia?
Dawne nazwy ulic na Grochowie
Czekoladowy weekend w fabryce Wedla
Opuszczone korty w parku Skaryszewskim przestaną straszyć? Jest na to szansa!
Niosła pomoc. Została ukarana
Zetną drzewa pod osiedle na Gocławiu
Polub nasz fanpage i bądź na bieżąco
Baza firm (3299)
Czas wolny
(115)
Dom i ogród
(131)
Dziecko
(130)
Edukacja
(71)
Finanse
(71)
Gastronomia
(472)
Motoryzacja
(330)
Noclegi
(26)
Sport
(66)
Ślub
(39)
Uroda
(177)
Usługi
(239)
Zakupy
(858)
Zdrowie
(461)
Zwierzaki
(21)
Dodaj firmę od 49zł
Baza instytucji
Bezpieczeństwo
Kultura
Organizacje
Służba zdrowia
Oświata
Urzędy
Wiara
Polecamy
Zagadki
Bezpłatne ogłoszenia
Kupię
Oddam
Sprzedam
Praca
Zamienię
Dodaj ogłoszenia
Polityka prywatności
Regulamin
Mapa strony
Patronaty
Start
Info
Praga
Firmy
Instytucje
Ogłoszenia
Galeria
Reklama
Kontakt
Login
Rejestracja
x
Info
Ciekawe miejsca
Informacje
Imprezy dla dzieci
Mieszkania
Komunikacja
Absurdy
Raport
Wycieczki po Pradze 2023
Sztuki teatralne
Wydarzenia
Wystawy
Archiwum
Praga
Dawna Praga
Detal
Handel
Fabryki Pragi
Historia Pragi
Kościoły Pragi
Kapliczki Pragi
Książki o Pradze
Ludzie Pragi
Miejsca
Nasza Praga
Parki na Pradze
Praskie pomniki
Sztuka
Ulice
Zabytki Pragi
Zagadki
Firmy
Instytucje
Bezpieczeństwo
Kultura
Organizacje
Służba zdrowia
Oświata
Urzędy
Wiara
Ogłoszenia
Kupię
Oddam
Sprzedam
Praca
Zamienię
Dodaj ogłoszenia
Galeria
Bliżej natury
Ciekawe miejsca
Inwestycje
Osiedla i ulice
Praskie spacery
Praskie zabytki
Wydarzenia na Pradze
Reklama
Kontakt