Bogatsza oferta handlowa Atrium Promenada

Dodano: 07.11.2016, modyfikacja: 07.11.2016
W Atrium Promenada powstało siedem pop-up storów. Są wśród nich sklepy znanych międzynarodowych marek, jak i polskich projektantów. Multibrandowe butiki otworzyli: GAVEL WARSAW, Super Story i Slowfashion. Swój nowy koncept sprzedażowy uruchomił także Lorens & Wiktor. Z myślą o najmłodszych wystartowały pop-upy odzieżowe (Royal Kids, BETITO) oraz z zabawkami (Imaginarium). W planach Atrium są już kolejne otwarcia sklepów w tej formule.

Wnętrza Atrium Promenada na Pradze Południe

Pop-up story to odpowiedź na zmieniające się potrzeby zarówno najemców, którzy chcą podnieść zaangażowanie klientów w markę i jeszcze bardziej otworzyć się na bezpośrednią relację z nimi, jak też klientów, którzy coraz częściej sięgają po niszowe produkty, poszukują asortymentu, który jest niepowtarzalny, a tym samym podkreśla ich indywidualizm i zapewnia wyjątkowe doświadczenia zakupowe. Cenią sobie bezpośredni kontakt z marką, jej nieszablonowe podejście handlowe oraz możliwość spotkania z projektantem.

Z tej formuły sprzedażowej coraz częściej korzystają zarówno giganci rynku modowego, którzy chcą zbadać potencjał danej lokalizacji, jak i znane krajowe i międzynarodowe sieci, które w pop-upach organizują eventy czy promocje limitowanych kolekcji. Krótkoterminowy najem i stosunkowo niewielkie nakłady na urządzenie i wyposażenie lokalu, sprawiają, że ten format handlowy cieszy się zainteresowaniem również tych detalistów, którzy swoje produkty sprzedają wyłącznie przez internet, w swoich showroomach czy na popularnych cyklicznych targach tematycznych. Mowa tu o młodych markach, start-upach i lokalnych producentach, dla których ta unikalna formuła sprzedaży jest szansą na otwarcie się na szerszą grupę klientów, a tym samym budowanie świadomości brandu i weryfikację potencjału sprzedażowego.

- Sprzedaż jest jednym z najistotniejszych elementów składających się na sukces marki, zarówno najemcy, jak i centrum handlowego. Zatem to, w jaki sposób ten sukces uda się osiągnąć, jest wspólnym działaniem właścicieli obiektu i najemców. Dynamicznie rozwijająca się branża sprzedaży detalicznej wymaga od właścicieli nieruchomości i najemców ścisłej współpracy. Podnosimy zatem standard obiektów, a dzięki luksusowi wynikającemu z posiadania dominujących centrów o dużej i wciąż dodatkowo powiększanej powierzchni handlowej możemy też wspierać niestandardowe formy aktywności takie, jak właśnie pop-upy – mówi Scott Dwyer, prezes Atrium Poland Real Estate Management.

- Stawiamy na nowoczesne podejście do zakupów i sprzedaży. Wprowadzając nowy koncept handlowy chcemy współtworzyć inspirujące środowisko zakupowe dla naszych klientów
i najemców. Pop-up story są kreatywne, budzą emocje i zaangażowanie. Są odpowiedzią na potrzebę częstszych nowości w ofercie. Zmieniający się, a nawet niedostępny w innych sklepach asortyment pop-up storów, daje poczucie ekskluzywności, odpowiada na potrzeby związane z oryginalnością produktu, który jest trudny do zdobycia. Wierzę, że ta popularna na Zachodzie formuła spotka się z dużym zainteresowaniem klientów Atrium Promenada oraz – dzięki swojej innowacyjności i elastyczności – zachęci do współpracy z nami kolejnych najemców – mówi Agata Szczęsna, dyrektor Atrium Promenada.

Wśród pierwszych siedmiu pop-up storów otwartych w Atrium Promenada jest GAVEL WARSAW – multibrandowy butik z akcesoriami od polskich projektantów i designem. Jego pomysłodawcą jest Gavel Grzegórski jeden z najpopularniejszych projektantów w Polsce.

W formule pop-up store powstał także Super Story oraz Slowfashion (oficjalne otwarcie
w połowie listopada) – stworzone z myślą o kreatywnych twórcach i konsumentach. To topowe koncepty modowe, które w swojej ofercie posiadają ubrania oraz dodatki najpopularniejszych polskich projektantów mody. Kolejny nowo otwarty pop-up należy do męskiej marki modowej – Lorens & Wiktor.

Segment dla dzieci w formule pop-up store wzbogaciły z kolei marki: Royal Kids z dziecięcą kolekcją odzieży takich brandów jak Tommy Hilfiger czy Diesel; BETITO – z ofertą odzieżową znanych i renomowanych zachodnioeuropejskich marek takich, jak: Mayoral, Reima czy Losan oraz Imaginarium – wyspecjalizowana sieć sklepów z zabawkami o najwyższej gwarancji jakości i bezpieczeństwa.
Atrium Promenada to największe i najnowocześniejsze centrum handlowe w prawobrzeżnej części Warszawy i flagowy projekt w portfolio Grupy Atrium. Na 49,2 tys. mkw. powierzchni handlowej do dyspozycji odwiedzających jest ponad 180 sklepów i lokali usługowych. Od 2015 roku trwa proces modernizacji i rozbudowy obiektu. Docelowo powierzchnia centrum zostanie podwojona, oferując łącznie ponad 90 000 mkw. Odmienione centrum umocni swoją pozycję jako handlowa wizytówka prawobrzeżnej Warszawy i bijące serce dzielnicy, odzwierciedlając koncepcję nowoczesnego centrum handlowego: „the place to be – miejsce, w którym warto być” w tym regionie.

Od października 2016 klienci Atrium Promenada mogą już korzystać z nowej części obiektu, otwartej w ramach II fazy rozbudowy. Powiększyła ona centrum o 4200 mkw. Wizytówką nowej części Promenady jest elegancki design w postaci unikatowej, złotej fasady oraz intrygujący i nowoczesny projekt wnętrz, nawiązujący do koncepcji Grand Magasine, znanej z najlepszych galerii handlowych Londynu czy Paryża.

We wnętrzach Atrium Promenada zadebiutowały nowe marki modowe i kosmetyczne,
a niektórzy z dotychczasowych najemców: Go Sport, salon optyczny Robak, Wólczanka oraz Jatomi Fitness otworzyli swoje lokale w nowych aranżacjach. W nowej części pojawiły się także sieć drogerii Rossmann oraz salon Elite Nail Look, który oferuje klientom najwyższej jakości zabiegi stylizacji paznokci czy szeroki wachlarz usług z zakresu kosmetyki i medycyny estetycznej. Premierą jest także butik luksusowej marki Tous i biuro podróży Rainbow Tours.

Obok wzbogaconej oferty handlowej Atrium Promenada oferuje klientom szereg udogodnień, w tym m.in.: interaktywny punkt informacyjny, komfortowe strefy relaksu ze wzmocnionym sygnałem Wi-Fi, punkty ładowania urządzeń mobilnych oraz nowoczesne i stylowe toalety.

Z myślą o cyklistach powstał zadaszony parking, a także dwie samoobsługowe stacje naprawy rowerów IBOMBO. Z kolei właściciele czworonogów mogą podczas wizyty w centrum zostawić pupila przed wejściem w specjalnie wyposażonej dla niego strefie.


TJ/IP


Więcej informacji

Wasze komentarze


Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Twoja-Praga.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii






wstecz