Konkurs z okazji otwarcia sklepu TK Maxx

22.02.2017
Flagowy obiekt Grupy Atrium - Atrium Promenada - poszerza swoją ofertę modową o jeden
z największych salonów TK Maxx w Warszawie. Wielkie otwarcie już 23 lutego. To szósty lokal handlowego giganta w stolicy, który oferuje szeroki asortyment renomowanych marek
i znanych projektantów w modelu "off price".




Atrium Promenada z kultową marką TK Maxx

Atrium Promenada od 2015 roku przechodzi proces rozbudowy i modernizacji. Centrum sukcesywnie rewitalizuje istniejące części obiektu i powiększa się o nowe powierzchnie, stając się wizytówką prawobrzeżnej części Warszawy. W atrakcyjnych nowoczesnych wnętrzach Atrium Promenada debiutują nowe marki, a niektórzy z dotychczasowych najemców otwierają lokale w odświeżonych aranżacjach. Odmienione centrum będzie przyciągać klientów nie tylko oryginalnym i eleganckim wyglądem, ale również ofertą, odpowiadającą wymogom przyszłej generacji i wyznaczającą standardy branży retail.

Salony TK Maxx to raj dla miłośników światowych renomowanych marek i poszukiwaczy produktów autorstwa znanych projektantów na całym świecie. To, co wyróżnia sklepy w tej sieci, to ceny w modelu „off price”. Dzięki nowemu salonowi w praskim centrum, odwiedzający będą mogli kupić unikalne i markowe produkty nawet do 60 proc. taniej w porównaniu do cen w regularnej sprzedaży. W bogatej ofercie TK Maxx znajdują się m.in. artykuły dla kobiet, mężczyzn, dzieci oraz artykuły dla domu. Asortyment sklepu różni się w zależności od lokalizacji salonu, dzięki czemu mieszkańcy Warszawy i okolic mogą znaleźć w Atrium Promenada oryginalne i unikatowe egzemplarze.
- TK Maxx oferując wyjątkowe i oryginalne produkty w atrakcyjnych cenach, idealnie wpisuje się w nasze działania, mające na celu zapewnienie klientom unikalnych doświadczeń zakupowych. Rozbudowa Atrium Promenada daje nam możliwość wzbogacenia oferty o nowe, popularne
i renomowane marki. TK Maxx to kolejny kultowy brand odzieżowy w praskim centrum,
a informacja o nowym salonie w Atrium Promenada została przyjęta z ogromnym entuzjazmem przez mieszkańców Warszawy. My również cieszymy się, że tak duża marka dołączyła do grona naszych najemców, tym bardziej, że TK Maxx w sposób precyzyjny selekcjonuje lokalizacje salonów. To również dowodzi silnej pozycji Atrium Promenada jako wiarygodnego partnera
w biznesie – mówi Agata Szczęsna, dyrektor Centrum Handlowego Atrium Promenada.
TK Maxx w Atrium Promenada zajmie 2,5 tys. mkw. powierzchni na poziomie -1 tuż przy wejściu od ul. Perkuna.

W dniu otwarcia, 23 lutego, klienci nowego salonu wezmą udział w konkursie „Czerwony Wieszak”, który polega na znalezieniu ukrytych na terenie sklepu 29 wieszaków w różnych kolorach. Każdy z nich odpowiada innej wartości karty prezentowej na zakupy w TK Maxx: 25 srebrnych wieszaków po 100 zł, 3 złote wieszaki po 500 zł i 1 czerwony o wartości 700 zł. Dodatkowo przez cały dzień będzie można robić pamiątkowe zdjęcia w fotobudce, które wezmą udział w konkursie na profilu Facebook TK Maxx.

Rozbudowa praskiego centrum trwa od 2015 roku. Po jego zakończeniu wielkość Atrium Promenada zostanie podwojona, oferując łącznie ponad 90 000 mkw. powierzchni handlowej.


IP


Więcej informacji


Firmy


Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Twoja-Praga.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii

Polub nasz fanpage i bądź na bieżąco

Polecamy

Bezpłatne ogłoszenia