Zbudują osiedle nad Balatonem

30.10.2013
Około 230 mieszkań zamierza zbudować spółka Unidevelopment w pobliżu Parku nad Balatonem. Jak informuje serwis urbanity.pl kilka dni temu została podpisana umowa warunkowa na zakup działek przy ul. Kapelanów Armii Krajowej na Gocławiu.

Teren przyszłej inwestycji
Osiedle przy Parku nad Balatonem

Wielorodzinne osiedle mieszkaniowe powstanie na niezabudowanym obecnie terenie pomiędzy ulicą Kapelanów Armii Krajowej a kanałkiem Gocławskim vis-a-vis kościoła św. Jana i Pawła.

Zgodnie z obowiązującymi warunkami zabudowy dla pierwszego etapu inwestycji, Unidevelopment S.A. zrealizuje zespół budynków wielorodzinnych wraz z lokalami usługowymi i garażami. Planowana powierzchnia użytkowa mieszkań i lokali usługowych w pierwszym z nich wyniesie ok. 7.000 m2. Dla drugiego etapu Unidevelopment zamierza uzyskać decyzję o warunkach zabudowy, pozwalającą na realizację ok. 6 500 m2 powierzchni mieszkaniowej.

TJ


Więcej na ten temat


Galeria


Teren planowanej inwestycjiTeren planowanej inwestycjiTeren planowanej inwestycjiTeren planowanej inwestycji

Wasze komentarze

64x64

RAMA napisał:

No i pobudowali I etap. II etap trwa. Siłownia okazała sie bliżej okien niż na folderach robionych przez zdolnych grafików i powoduje narzekania lokatorów którym ćwiczący zaglądają w garnki na kuchni. Stare bloki wokoło stoją nadal w miejscu drzew z wizualizacji. Jedno zostało obiecane i zrealizowane na pewno. Wokoło bloków brak jakiegokolwiek miejsca do parkowania samochodów. Tak więc goście proszeni są o dojeżdżanie autobusem lub taxi. A okoliczni mieszkańcy bloków posiadających przed nimi miejsca parkingowe zainwestowali w szlabany ;-) Jeden plus - deweloper tępi szczury w kanałku. Od rozpoczęcia budowy praktycznie żadnego nie widać :-)
2017-02-23 09:58
64x64

AWA napisał:

Wybudowali nowe bloki, trudno ale dlaczego została zlikwidowana siłownia, która cieszyła się wielką popularnoscią. Zawsze była oblegana przez mieszkańców w różnym wieku.
2015-10-06 10:08
64x64

Pan Kleks napisał:

Fakt, trzeba mieć świetnego grafika aby pokazać fantastyczny widok z jednej strony bloku na jeziorko a z drugiej poukrywać 10 piętrowe budynki, kościół i sklep oraz zapomnieć o mnustwie samochodów stojących na parkingu między blokami. Przecież zapomnieli pomyśleć o zaprojektowaniu parkingów podziemnych. Chyba że po prostu na terenach podmokłych nie da się ich wybudować. Ale to nic w porównaniu z atrakcjami wokół. W Niedzielę będzie można przyjąć Komunię w "oknie", skoczyć po tym do sklepu po piwko i znowu z "okna" połowić rybki, a wieczorem pooglądać TV u sąsiada na przeciwko.
2014-11-03 21:00
64x64

RAMA napisał:

Zgadzam się z tym co napisał/a 2014-08-19 21:29 Arch. Zawsze lepiej zasłonić to co brzydkie nowym, jeszcze wyższym, ładnym wieżowcem. I najlepiej postawić go jak najbliżej tego brzydszego. Dodatkowo trzeba mieć świetnego grafika który wytworzy niemożliwy do uzyskania widok na plakacie reklamującym nowa budowę. No chyba że zaraz po zbudowaniu wyburzy się pozostałe budynki w promieniu 100m i zasieje trawę. (potem i tak się to zabuduje jeszcze wyższym blokiem) No i niezaprzeczalna wartość tych osiedli... jak na dłoni widać sąsiadów i nas samych. To tak bardzo zbliża do siebie i integruje ludzi...
2014-10-09 15:12
64x64

Arch. napisał:

dzień dobry, czemu piszą tylko Ci którzy potrafią tylko narzekać? Z całym szacunkiem dla wszystkich, sama obracam się w kręgach działu architektury ( nie developerów ! ) i z zasady zależy mi na estetyce i poszanowaniu otoczenia. Widzicie tylko złe strony. A prawda jest taka że jeśli żaden argument nie będzie do Państwa docierał to zawsze możecie sprzedać mieszkanie i wyprowadzić się w bardziej ustronne miejsce niż gocław. I ZAPEWNIAM ŻE WTEDY NIE BĘDZIECIE NARZEKAĆ. Bo inwestycje które wokół działają wpływają pozytywnie na wartośc i tych starych mieszkań. Infrastruktura jest lepsza jest to atrakcyjne miejsce dla rodzin z dziećmi blisko centrum, mniej zieleni mniej tuneli powietrznych które źle wpływają na konstrukcję i termoizolację podstarzałych budynków. I teraz moje zdanie na temat inwestycji: jeśli coś szpeci gocław to stare ocieplone na pastelowe kolory zagrzybione wielkopłytowce :) pozdrawiam :)
2014-08-19 21:29
64x64

PanJan napisał:

Kto sie zgodził na ten projekt?! Mieszkancy 13sto pietrowego budynku zostaną pozbawieni pięknego widoku na jeziorko! Skandal! Obniżają tym samym wartość mieszkań.
2014-08-06 19:15
64x64

RAMA napisał:

A co będą budować obok Lidla? Naprzeciwko budowy osiedla? Czy to przypadkiem nie będzie biuro sprzedaży?
2014-08-05 18:25
64x64

elabab napisał:

2014-08-4 Dziś pracuje koparka a wokół niej krąży pijany w sztok robotnik ale nikt na niego nie zwraca uwagi. Cud, że nic się nie stało. Gdzie brygadzista, gdzie kierownik?
2014-08-04 18:22
64x64

lion napisał:

To prawda o samego rana walą tymi ciezarowkami, ciekawe jak kni tam planują wjazd na to osiedle, jak tam jest taka kiszka, a mieszkać to juz wogole sobie nie wyobrażam
2014-07-25 13:25
64x64

elabab napisał:

2013-07-25 Od godz. 6.30 zjezdżają się wywrotki z piachem. Wszystko ok ale tu teren jest spadzisty i wywrotki się zakopują. Ciekawe, gdzie jest kierownik budowy, który powinien zadbać o przygotowanie terenu - należało położyć płyty i nie byłoby problemu a tak od 3 godzin słyszę wycie silnika i odór spalin. Muszę mieć zamknięte okna bo nie można już wytrzymać
2014-07-25 10:39
64x64

Byłem tam dziś drzew napisał:

powycinane zaraz na wiosnę zaczną betonować !!! A można było zrobić tam ładny park !
2014-02-15 17:23
64x64

Prażak napisał:

Betonowa pustynia. Władzom za chaos urbanizacyjny dziękujęmy
2014-02-09 12:12
64x64

mela napisał:

Dziś zaczęli karczować ten teren... Aż przykro patrzeć jak kolejne drzewa na Gocławiu idą pod topór. Jak to w ogóle możliwe, że wydali pozwolenie na budowę w takim miejscu?
2014-01-08 00:54
64x64

Sentim napisał:

Jedynie co mnie martwi to ogrodzenie na przeciwko szkoły - przy jeziorku powstało ogrodzenie za którym podobno mają powstać bloki. I tu zamiast bloków powinien być zrobiony ładny park - teraz to średnio wygląda. Po zatym boisko obok też powinno być zrobione od początku. Zdjąć asfalt i zrobić nowe boisko
2013-11-08 13:49
64x64

Sentim napisał:

To miejsce koło kościoła od lat służy jako śmietnisko. Ja osobiście cieszę się że zamiast śmietnika będzie coś koło czego będzie można normalnie przejść. Po za tym w tych krzakach siedzieli tylko żule
2013-11-08 13:45
64x64

zeta napisał:

Zgadzam się, Gocław umiera, traci to co najcenniejsze - zieleń, ostoję dzikiego ptactwa, tereny rekreacyjne, bo choćby spacer to też odpoczynek. Wieść gminna niesie, że po przeciwnej stronie ul. Kapelanów AK, tuz obok kościoła ma stanąć kolejny market, ludzie mówią o Lidlu. Znów pójdą piły w ruch i kolejne drzewa zostaną wycięte. Kolejny skwerek zostanie zamieniony w betonowe klepisko, z kolejnym sklepem, który przyczyni się do całkowitego zabicia drobnych sklepików osiedlowych. Na Gocławiu jest dość marketów, w tym 3 Tesco, to już chyba przesada, by w tak bliskim sąsiedztwie lokować tak wielkie sklepy. A co dla ducha na tej pustynii kulturalnej jaką jest Gocław? Dlaczego zezwala się na budowę kolejnych domiszczy, które zieją pustymi oknami? Patrzę na inwestycję Saska, w budynkach, które powstały już dość dawno nikt nie mieszka, to samo dotyczy inwestycji Reiffaisena przy Kompasowej, mnóstwo mieszkań stoi niezamieszkałych, bloki wciśnięte między inne sprawiają wrażenie hotela robotniczego. Przygnebiające. Quo Vadis Gocłwiu?
2013-11-02 09:41
64x64

ja napisał:

Gocław umiera
2013-11-01 14:38
64x64

proboszcz napisał:

@Prażanka: i jeszcze te wyjaśnienia "deweloperów", że przecież osiedla będą z zielenią. Szkoda, że tylko dla mieszkańców tych bloków. A najbardziej czekam na nazwę osiedla. Musi być przecież nawiązanie do Saskiej Kępy oraz słowa takie jak "eko", "zieleń", "park". O! Już wiem! Coś w stylu "Balaton Park".
2013-10-30 15:48
64x64

Prażynka napisał:

Fakt, coraz bardziej ubywa zieleni i miejsc do parkowania, a coraz więcej betonu i dziur w asfalcie. Prawobrzeżna Warszawa nie jest oczkiem w głowie Pani Hani, oj nie....
2013-10-30 11:25
64x64

proboszcz napisał:

Ostatnie zdjęcie to raczej nie "teren planowanej inwestycji", bo to jest park. Swoją drogą, szkoda, że tereny byłych ogródków działkowych nie będą przedłużeniem parku, aż do drugiego jeziorka. Ostatnio coś zieleni ubywa na Gocławiu...
2013-10-30 10:03

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Twoja-Praga.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii

Polub nasz fanpage i bądź na bieżąco

Polecamy

Bezpłatne ogłoszenia